Internetinės parduotuvės informacijos analizė


Internetines parduotuves verslo planas. Internetines parduotuves analize. Darbas internetineje parduotuveje. Elektronines parduotuves analize. Elektroninės parduotuvės verslo planas. Elektronine parduotuve kursinis. Referatas informacijos analizė. Parduotuves analize. Internetines parduotuves darbas. Internetines parduotuves planas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Teorinė dalis. Elektroninė parduotuvė pigu.lt. Informаcijos kokybė. Duomenų rinkimo metodai. Atrankos būdai. Tyrimo kriterijų sudarymas. Tiriamoji dalis. Internetinė parduotuvė „pigu. Lt“. Tyrimo procesas. Temos pasirinkimas. Tikslas. Tyrimo tipas. Duomenų rinkimo metodas. Atrankos būdas. Imties dydis. Duomenų rinkimo proceso organizavimas. Vartotojų apklausos rezultatai. Ekspertų daugiakriterinio vertinimo metodo rezultatai. Internetinės parduotuvės informacijos kokybės gerinimo alternatyvos. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Virtuali parduotuvė – tai išplėstas prekių ir paslaugų pateikimas internete, skirtą prekėms ir paslaugoms parduoti kitiems interneto vartotojams. Virtualią parduotuvę taip pat vadina elektronine arba i tradicinės prekybos perkėlimas į interneto tinklą daro ją lankstesnę, nes elektroninė prekyba, operuodama kompiuterių tinklų skaitmenine informacija, palengvina žmonių bendradarbiavimą. Galima teigti, kad net interneto tinklapio sukūrimas bei prekių katalogo pateikimas jame jau yra tam tikra elektroninio verslo forma. Nors realiai internetu neatsiskaitomą, visgi lankytojai ar potencialūs pirkėjai turi galimybę susipažinti su įmonės siūlomu prekių asortimentu ir prekių kainomis. Jei vartotoją tenkina įmonės sąlygos, jis gali apsilankyti konkrečioje parduotuvėje ir įsigyti reikia­mą prekę. Pastebėta, kad interneto tinklapiai ar elektroninės parduotuvės padeda pri­traukti papildomų klientų į įprasto tipo parduotuves. Pavyzdžiui, insight direct , nukainuotų kompiuterių pardavėja, besispecializuojanti kompiuterių pardavimu ben­drovėms, tik apie 1% visų savo pajamų gauna per elektroninę prekybą, nors daugiau nei pusė visų klientų į įmonę kreipiasi būtent apsilankę firmos interneto tinklapyje [ []].

Prekės pirkėjas yra interneto vartotojas. Jis įeina į virtualios parduotuvės, Į prekės pardavėjo, tarnybinę stotį. Vėliau pirkėjas peržiūri savo kompiuteryje tinklapius, norėdamas gauti informaciją apie prekę. Esant dideliam prekių asortimentui, jas išdėsto atskiruose tinklapiuose kaip specializuotas ir vienos rūšies prekes. Toks išdės­tymas leidžia vartotojams suteikti visapusišką ir aiškią informaciją apie kiekvieną prekę (išorė, medžiaga, kokybė, kaina ir kt). Prieš galutinai pasirinkdamas prekę, pirkėjas gali apžiūrėti ją iš visų pusių, konsultuotis su pardavėju per kompiuterį arba telefoną, paprašyti pardavėjo parodyti, kaip prekė veikia. Visa tai vyksta skirtingose teritorijose: pirkėjas gauna informaciją sėdėdamas savo namuose, pardavėjas apibūdina ir demonstruoja prekės patikimumą ir kitas jos savybes neišeidamas iš parduotuvės.

Pasirinkęs reikiamą prekę, pirkėjas pereina į kitą tarnybinės stoties tinklapį ir ją užsisako. Užsakymas atliekamas elektroniniu paštu, išsiunčiant virtualios parduotuvės direktoriui ar pardavėjui skaitmeninį užsakymą – jam patvirtinti ir įforminti. Prie užsakymo galima pridėti iš tinklapio pasirinktos prekės aprašymą.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 37 puslapiai (5064 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 585 KB
  • Internetinės parduotuvės informacijos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Internetinės parduotuvės informacijos analizė . (2011 m. Kovo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetines-parduotuves-informacijos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:26