Internetinės parduotuvės praktikos ataskaita


Komunikacijų praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės istorija. Įmonės ar jos padalinio valdymo struktūrą, veiklos kryptis ir perspektyvos. Praktinės veiklos darbas – reklaminis, informacinis straipsnis. „TikraiBe. lt“ parduotuvės gerinimo planas. Išvados.


Parduotuvę „TikraiBe.lt“ pasirinkau, nes teko pačiai susidurti tiek su vartojimu jos siūlomų prekių, pati naudojuosi jos teikiamomis paslaugomis, tiek ir žiniasklaidos srityje, atlikinėdama praktiką „TikraiBe.lt“ parduotuvėje, rašiau straipsnį „Negersi pieno – trūks kalcio": mitas ar tikrovė? bei prisidedant prie šios parduotuvės reklamos skatinimo.

Įmonės veiklos kryptys: UAB „TikraiBe.lt“ – didžiausia parduotuvė Lietuvoje užsiimanti tokia veikla. TikraiBe.lt pavadinimas yra susijęs su alergija, netoleravimu, maistu „BE“: Be kviečių, Be pieno produktų, Be kiaušinių, Be mielių, Be glitimo, Be cukraus ir pan. Maisto prekių asortimentas suformuotas siekiant patenkinti unikalius maisto reikalavimus.. Iš viso parduotuvė turi 46 produktų grupių iš įvairių Pasaulio gamintojų!. Pagrindinis šios įmonės klientas yra žmogus besilaikantis specialių dietų (sergant celiakija, ligos netoleruojant tam tikrų maisto produktų, kaip karvės pieno ar laktozės, gliuteno, kiaušinio baltymo, riešutų, produktų su cukrumi ir pan.). „TikraiBe.lt“ parduotuvė turi darbuotoją, kuris yra įmonės atstovas spaudai, rašo straipsnius, kuria reklamą, kuri skatintų parduotuvės plėtrą, ir geresnį įsitvirtinimą rinkoje bei pasiektų kuo didesnę pirkėjų auditoriją. „TikraiBe.lt” internetinė parduotuvė yra išsikėlusi tikslų komunikavimo srityje kuo daugiau straipsnių sveikatos žurnaluose bei dienraščiuose, tuo daugiau apie šią įmonę išgirs turinčių sveikatos problemų pirkėjų. Man ši praktika buvo tikrai naudinga, nes rašydama straipsnį bei rinkdama informaciją jam, sužinojau daug informacijos tiek apie įmonės veiklą bei jos siūlomus produktus, kuriais pati naudojuosi.

Vienas iš pagrindinių vieną ar kelis mažylius auginančių tėvelių rūpesčių yra MAISTAS ir jo ruoša. Visi — ar užimčiausi verslininkai, ar namų šeimininkės — kasdien susiduria su tuo pačiu klausimu: o kokiu patiekalu šiandien nudžiuginti, pavalgydinti savo atžalą? Taip, kad būtų ne tik skanu, bet ir maistinga, vertinga bei nesikartotų.

Internetinės parduotuvės praktikos ataskaita. (2015 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetines-parduotuves-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 01:59