Internetinės prekybos tyrimas


Sociologijos kursinis darbas. Įvadas. Internetinių parduotuvių kūrimas. Jos suvokimas. Internetinių parduotuvių verslas Lietuvoje. Jaunimo atsakas į internetines parduotuves, bei. Duomenys internetinėje prekyboje. Duomenų apsauga internetinėje prekyboje. X miesto studentų/jaunimo požiūrio į internetinės prekybos tyrimas. Tyrimo strategija. Respondentų atranka. Taikytų metodų pagrindas. Empirinio tyrimo duomenų analizė. Anketinės apkalusos rezultatų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo problema. Kaip jaunimą paveikia internetinė prekyba?

Darbo objektas. Jaunimo požiūris į internetinę prekybą.

Darbo tikslas. Ištirti požiūrį į internetinę prekybą.

Darbo uždaviniai:

1.Susisteminti mokslinės literatūros analizę, ištirti informacinės visuomenės atsiradimą.

2.Aptarti internetinų parduotuvių kaitą ir kaip ji keičiasi.

3.Internetinių parduotuvių, technologijų įtaka žmogaus gyvenime.

Internetinės prekybos tyrimas. (2014 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetines-prekybos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:14