Internetinės reklamos poveikis skaidrės


Sociologijos skaidrės. Internetinės reklamos poveikis taikomųjų. Tyrimo metodai Literatūros. Tyrimo uždaviniai. 1. Apžvelgti internetinė reklamos sampratą. REKLAMA Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes. Reklama. Prekės reklama gali būti komercinė ir nekomercinė. REMARKETINGAS Apjungus tradicinę interneto reklamą ir protingą reklamos rodymo būdą yra sukurta nauja. Svarbiausios reklamos internete savybės. Pasiekiamumas. Unikali interneto savybė yra galimybė užmegzti interaktyvų ryšį su vartotoju. Greitumas. Kaina. Internetas yra palyginti pigi reklamos priemonė. Reklamos pateiktis kuriant reklamą internete. REKLAMOS PATEIKTIS Animuota užsklanda pasirodo virš peržiūrimo puslapio. ŽMOGAUS REAKCIJA Į REKLAMĄ Reklama veikia žmogų ne tik ją matant ar skaitant. Tyrimo metodologija. Atlikdamos tyrimą pasirinkome kiekybinio tyrimo metodą ir naudojome internetinę apklausą. Tyrime dalyvavo asmenys nuo 18 iki 26 metų. Tyrimo rezultatai atskleidė. Internetines reklamos poveikis. Išvados. Internetas – neaprėpiama. Ačiū, kad išklausėte ?


Tyrimo uždaviniai: 1. Apžvelgti internetinė reklamos sampratą; 2. Atskleisti internetinės reklamos savybes ir būdus; 3. Ištirti internetinės reklamos poveikį interneto naudotojams.

4. Greitumas. Reklaminis skelbimas ar žinios apie naują prekę ar paslaugą internete gali atsirasti tučtuojau. Elektroninių parduotuvių svetainėse tuoj pat galima užsisakyti norimą prekę ar paslaugą. 5. Atsiskaitymo paprastumas. Internetu atliekami ir finansiniai atsiskaitymai. 6. Informacijos talpumas. Internetas – neaprėpiama erdvė.

Tyrimo rezultatai atskleidė, kad internetinė reklama su tikslingai parinktais naujų produktų paveikslėliais skatina pirkti naujus gaminius, jie kelia vartotojų susidomėjimą. Per daug didelis internetinės reklamos kiekis erzina interneto vartotojus, ypač ieškant tam tikros informacijos. Tam tikrose svetainėse pateikiami žalingos reklamos paveikslėliai ypač jaunus žmones skatina tos produktus pirkti. (alkoholis, cigaretės ir pan.). Taip pat didelis internetinės reklamos kiekis, kartais net trukdo apsilankyti tam tikrose svetainėse.

Internetas – neaprėpiama erdvė. Reklamos davėjas gali pateikti itin išsamią informaciją apie prekę, paslaugą, idėją. Internetas yra palyginti pigi reklamos priemonė, nes išvengiama paskirstymo sąnaudų, papildomų išlaidų už pakartotines reklamos transliacijas. Užtenka sukurti reklamos idėją, ją vizualiai įgyvendinti ir įvesti į kompiuterių tinklus. Atlikus tyrimą, paaiškėjo, kad dauguma asmenų internetu naudojasi kiekvieną dieną. Bei dauguma apklaustųjų teigė, kad internetinė reklama juos suerzina. Taip pat jie daug dėmesio skiria i reklamos išvaizdą.

  • Sociologija Skaidrės
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (880 žodžių)
  • Kolegija
  • Sociologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 103 KB
  • Internetinės reklamos poveikis skaidrės
    10 - 4 balsai (-ų)
Internetinės reklamos poveikis skaidrės. (2014 m. Lapkričio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetines-reklamos-poveikis-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 23:31