Internetinės reklamos poveikis


Internetines reklamos poveikis vartotojui. Reklamos poveikis tyrimas. Savarankiskas darbas marketingas reklamine itaka. Reklamos poveikio tyrimas. Internetines reklamos poveikiu lygiai. Internetines reklamos poveikio tyrimas.

Vadybos tyrimas. Įvadas. Problematika. Hipotezės. Tyrimo organizavimo etapai. Klausimynas. Surinktų duomenų analizė. Išvados. Literatūra.


Šiuo metu reklama tampa neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi, be jos neįsivaizduojame nei prekių ar paslaugų pardavimo, nei televizijos, nei interneto.

Interneto reklama – bene labiausiai naudojama reklamos rūšis. Internetinė reklama yra susieta internetu ir kompiuteriu, jai suteikia plačias galimybes siekiant nustatytų tikslų. Įvairios interneto galimybės leidžia reklamą internete lengviau pritaikyti įvairiausiems vartotojų poreikiams, tikėtis ir gauti atsakomąjį ryšį iš tikslinės auditorijos ir pasiekti pagrindinį reklamos tikslą – prekės ar paslaugos populiarinimą ir jos pardavimą.

Reklamos temą ir jos poveikį nagrinėjo D. Jokubauskas (2003), L.Markauskas (2008). Internetinės reklamos poveikis vartotojui yra aktualus, bet išsamiai neišnagrinėtas mokslininkų. Kadangi internetinės reklamos poveikio tema nėra išsamiai išanalizuota - atskleidžia problemos aktualumą, kurį privalu nagrinėti ne tik moksliniu, bet ir praktiniu aspektu.

Tyrimo tema – internetinės reklamos poveikis.

Tyrimo objektas – internetinė reklama.

Tyrimo tikslas – išnagrinėti internetinių reklamų poveikį vartotojams.

Tyrimo uždaviniai:

1.Apžvelgti internetinė reklamos sampratą;

2.Atskleisti internetinės reklamos savybes ir būdus;

3.Ištirti internetinės reklamos poveikį interneto naudotojams.

Tyrimo metodai:

1.Mokslinės literatūros analizė;

2. Anketinė apklausa.

Tyrimo praktinė reikšmė – gauti tyrimo rezultatai gali būti panaudojami internetinės reklamos naudojimo tobulinimui.

Praktikos tikslai:

Gebėti išanalizuoti mokslinę literatūrą ir pritaikyti praktiniuose tyrimuose. Atlikti rinkos ir marketingo tyrimus, parengti tyrimui anketą, surinkti reikiamus duomenis problemai išspręsti ir juos susisteminti, analizuoti gautus duomenis, padaryti išvadas ir parengti rinkos tyrimų ataskaitą, panaudoti gautus rinkos tyrimų rezultatus internetinės reklamos tobulinimui.

Nepasiekti praktikos tikslai: nesusipažinta su visais informacijos šaltiniais, kurie naudojami internetinei reklamai rengti ir jos poveikis atskiriems vartotojams.

  • Vadyba Tyrimai
  • 2013 m.
  • 31 puslapis (5295 žodžiai)
  • Vadybos tyrimai
  • Microsoft Word 837 KB
  • Internetinės reklamos poveikis
    10 - 2 balsai (-ų)
Internetinės reklamos poveikis. (2013 m. Vasario 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetines-reklamos-poveikis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 00:33