Internetinės svetainės e-marketingas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Įmonės aprašymas. Veiksniai darantys įtaką įmonės veiklai. PEST faktoriai. Politinė - teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Konkurentai. SWOT analizė. E-marketingo priemonių vertinimas. Pasiūlymai elektroninės parduotuvės gerinimui. Išvados. Literatūros sąrašas.


Įmonės užima vis didesnę reikšmę šiuolaikiniame pasaulyje. Tačiau kiekviena teikia skirtingas paslaugas, kurios kiekvienam iš mūsų suteikia skirtingą reikšmę. Seniai veikiančios įmonės stengiasi prisitaikyti prie atsinaujinusių technologijų ir vis dažniau sukuria elektronines parduotuves, kurios vartotojus gelbsti nuo eilių ir nuovargio apsipirkinėjant.

UAB ”Senukų prekybos centras” yra didžiausias statybinių medžiagų ir namų apyvokos reikmenų tinklas Baltijos šalyse. Įmonė užsiima didmenos ir mažmenos prekyba statybų, remonto ir buities prekėmis bei teikiantis įvairias paslaugas. Šiuo metu prekybos centras pirmauja Lietuvos statybos ir buities prekių rinkoje, siūlydami didžiausią prekių pasirinkimą vienoje vietoje, tačiau atsiranda vis daugiau norinčių pakonkuruoti.

„Senukuose“ galima apsipirkti jau ne tik parduotuvėje, bet ir elektroninėje parduotuvėje. Puslapis informatyvus, puslapis išsamus, parduotuvė užtikrina garantiją, puslapio išvaizda patraukli, platus pasirinkimas.

Tačiau neretai galima išgirsti nusiskundimų, kad ši svetainė nėra kokybiška – sudėtinga paieška, prekių aprašymai nėra tikslūs. Ši svetainė pasirinkta kaip gerai žinoma, viena iš lyderių Lietuvoje.

Uždaviniai:

•Charakterizuoti įmonę bei veiklos sritis, apžvelgti viziją, misiją bei tikslus;

•Apžvelgti PEST faktorius;

•Nustatyti konkurentus ir atlikti SWOT analizę;

•Išanalizuoti e-marketingo priemones.

Internetinės svetainės e-marketingas. (2015 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetines-svetaines-e-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:29