Internetinio marketingo logistikos vertinimas


Marketingo kursinis darbas. Internetinio marketingo logistikos vertinimas. Internetinio marketingo ir logistikos sąsaja. Marketingo logistikos samprata. Paslaugų kokybė logistiniu aspektu. Klientų aptarnavimas marketingo logistikoje. Vertės klientui sukūrimas. Klientų išlaikymas. Internetinio marketingo vertinimas logistikos kompanijoje uab „balux“. Anketavimo vertinimas. Literatūros sąrašas.


Tyrimo objektas. Įmonės UAB ,,x“ logistinis ir internetinio marketingo klientų aptarnavimas, remiantis klientų nuomonėmis.

Tyrimo tikslas. Įvertinti UAB ,,x“ internetinio marketingo logistikos veiklą, orientuojantis į klientų logistinį aptarnavimą.

Tikslui pasiekti iškelti tokie darbo uždaviniai:

1. Išanalizavus Lietuvos ir užsienio autorių mokslinę literatūrą, apibūdinti marketingo ir logistikos sąveiką ir svarbą, apibrėžti svarbiausius klientų logistinio aptarnavimo elementus.

2. Identifikuoti, kokie teikiamų logistikos paslaugų kokybės rodikliai sukuria papildomą vertę klientui ir padeda juos išlaikyti.

3. Išsiaiškinti UAB ,,x“ teikiamų paslaugų kokybės palankiai ir nepalankiai vertinamas dimensijas.

Tyrimo metodai: Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, gautų duomenų sisteminimas, lyginimas ir apibendrinimas.

Internetinio marketingo logistikos vertinimas. (2013 m. Balandžio 15 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetinio-marketingo-logistikos-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:29