Internetinio marketingo priemonės X įmonėje


Marketingo referatas. Įvadas. Teorinė internetinio marketingo apžvalga. Interneto nauda verslui. E. verslas ir marketingas. Internetinio marketingo samprata. Internetinio marketingo priemonės. Internetinė svetainė. Reklaminiai skydeliai. Paieškos sistemos. Elektroninis paštas. Virusinis marketingas. Ryšiai su visuomene internete. Internetinė partnerystė. „X“ įmonės internetinio marketingo priemonių analizė. Įmonės istorija. Internetinės svetainės vertinimas. Internetinė svetainė. Reklaminiai skydeliai. Paieškos sistemos. Elektroninis paštas. Ryšiai su visuomene. Literatūra.


Kad išsiaiškinti teikiamą naudą, trūkumus ir privalumus, šiame darbe bus atlikta paslaugų internetinio marketingo priemonių analizė „X“ įmonėje. Darbas susidarys iš dviejų dalių, teorinės ir praktinės dalies.

Tyrimo objektas – Internetinio marketingo priemonės.

Tyrimo tikslas – Atlikti internetinio marketingo priemonių analizę.

Tyrimo uždaviniai:

1.Apibrėžti internetinio marketingo sampratą bei priemones;

2.Išanalizuoti e. marketingo priemonių efektyvumą, jų privalumus ir trūkumus;

3.Ištirti „X“ įmonės internetinio marketingo priemones.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 19 puslapių (4650 žodžių)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 117 KB
  • Internetinio marketingo priemonės X įmonėje
    10 - 3 balsai (-ų)
Internetinio marketingo priemonės X įmonėje. (2014 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetinio-marketingo-priemones-x-imoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 08:49