Internetinio skaitmeninės fotografijos produkto marketingo priemones


Marketingo bakalauro darbas. Įvadas. Internetinis marketingas ir skaitmeninė fotografija. Internetinis marketingas. Internetinio marketingo samprata. Internetinio marketingo 5Ss modelis. Internetinio marketingo priemonės. Tradicinio ir e-marketingo skirtumai. Tradicinės ir internetinės komunikacijos skirtumai. Skaitmeninės fotografijos produkto ypatybės. Skaitmeninės fotografijos samprata ir klasifikacija. Skaitmeninės fotografijos produkto internetinio marketingo elementai. Internetinio skaitmeninės fotografijos produkto marketingo priemonės. Internetinio skaitmeninės fotografijos produkto marketingo priemonės tyrimo programa. Tyrimo problema. Tyrimo tikslas ir uždaviniai. Tyrimo pobūdis ir metodai. Tyrimo strategija. Duomenų rinkimo metodai ir instrumentai. Duomenų apdorojimo ir analizės metodai. Internetinio skaitmeninės fotografijos produkto marketingo priemonės tyrimo eiga. Fotografų naudojamos internetinio marketingo priemonės. Fotografų naudojamų internetinio marketingo priemonių poveikis platinant skaitmeninę fotografiją. Išvados. Summary. Priedai.


A. Bakanauskas ir V. Liesionis teigia, jog integruota rinkodaros komunikacija versle yra kaip viena iš geriausiai pritaikomų interneto sferų (Bakanauskas ir Liesionis 2008:140). Autoriai išskiria ir keturis internetinei erdvei būdingus integruotos rinkodaros komunikacijos būdus: reklamą, asmeninius pardavimus, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene.

Internetinis marketingas - tai idėjų, prekių ir paslaugų, kainos, sklaidos ir dalijimosi procesas, norint sukurti mainus, kurie patenkintų individualius ir organizacinius tikslus.

Internetinis marketingas - tai procesų valdymo sistema, atsakinga už kliento poreikių indentifikavimą, numatymą ir vykdymą.

Pagal moderniąją marketingo koncepciją, internetinis marketingas nėra traktuojamas tik kaip priemonė skirta reklamos ir pardavimų skatinimui. Rinkoje, nesvarbu kokioje verslo srityje, sąlygas diktuoja pirkėjas. Paslaugų bei prekių asortimentas yra formuojamas atsižvelgiant į potencialaus vartotojo norus ir poreikius. Internetinis marketingas yra skirtas organizacijai, norint palengvinti savo ir potencialios vartotojų grupės komunikacijos užmezgimą. Internetas leidžia tai padaryti laiku – pateikti informaciją, ją nuolat atnaujinti ir bet kuriuo metu bei iš bet kurio pasaulio krašto būti pasiekiamu rinkoje.

Pagal Priviligijuotojo marketingo instituto (Chartered institute of marketing) apibrėžimą, matyti, jog yra akcentuojamas marketingo susikoncentravimas į klientą ir kartu reikalaujama atsižvelgti į verslo funkcijas, norint pasiekti pelningumą. Taigi internetinį marketingą galime įvardinti kaip priemonę, leidžiančią užmegzti ryšį tarp kliento ir pardavėjo, tam skiriant minimalias laiko, finansų ir žmogiškųjų išteklių sąnaudas.

Internetinis marketingas gali būti naudojamas kaip priemonė palaikyti šiems tikslams:

Kliento poreikių indentifikavimas – internetas gali būti naudojamas marketingo tyrimams, norint išsiaiškinti klientų norus ir poreikius.

Kliento poreikių numatymas – internetas yra papildomas kanalas, kuriuo naudodamiesi vartotojai gali pasiekti informaciją ir ją nusipirkti. Šio poreikio suvokimas yra raktas į resursų paskirstymo valdymą internetiniame marketinge.

Kliento poreikių patenkinimas – internetinio marketingo sėkmės faktorius, pasiekti vartotojų pasitenkinimą per elektroninį kanalą (internetą), kuris iškelia tokias problemas: ar šios internetinės svetainės valdymas pakankamai paprastas, kokie standartai yra siejami su klientų aptarnavimu, ir kokiu būdu fiziniai produktai pasiekia klientą. (Chaffey et. al 2000).

Internetinio marketingo vienas iš pagrindinių įgyvendinimo tikslų - tai vartotojo poreikių ir norų indentifikavimas bei tolimesnių veiksmų numatymas. Kai yra išsiaiškinti kliento poreikiai, tik tada internetinio marketingo specialistai gali kurti planą, skirtą patenkinti šiuos klientų poreikius.

Pagal internetinio marketingo tyrinėtojus D. Chaffey ir PER Smith yra sudaromi tokie tikslai:

Tiesioginė komunikacija su potencialiu klientu (suieškant šiuos klientus, užduodant klausimus, užmezgant pokalbį, perprantant juos);

Administracinių ir reklamos išlaidų mažinimas, norint pasiekti didesnį sandorių pelningumą;

Šie internetinio marketingo tikslai dar kitaip yra vadinami 5Ss modeliu (Sell, Serve, Speak, Save, Sizzle) iš ang. kalbos išvertus, tai parduok, tarnauk, bendrauk, taupyk ir kalbėk. 1 paveiksle parodyta kaip 5Ss modelio tikslai veikia kartu darydami įtaką internetinio marketingo strategijai:

Šaltinis: sudaryta pagal Chaffey, D, Smith, P. 2008. E-marketing eXcellence, 45 psl.

Pagrindinė priežastis dėl ko nepavyksta įgyvendinti internetinio marketingo, tai tikslų neapibrėžtumas ir jų nepaisymas. 5Ss modelis nurodo penkis pagrindinius tikslus, skirtus internetinio marketingo strategijai įgyvendinti.

Pirmiausiai įmonė ar individualus verslininkas turėtų svarstyti apie pardavimų apimties didinimą internetu. Individualus asmuo ar įmonė pirmiausia norėdamas patekti į rinką internetu susikuria savo asmeninę svetainę, kurioje paviešina informaciją apie savo veiklą, produktus, paslaugas. Kiekvienas susidomėjęs asmuo gali pasiekti šią svetainę ieškodamas sau naudingų, reikalingų paslaugų ar prekių. Kadangi įmonė ir vartotojas, klientas gali būti skirtinguose pasaulio taškuose ir vis tiek pasiekti vienas kitą, taip internetinės erdvės leidžia įeiti į globalią rinką ir didinti savo veiklos apimtis.

Internetinio skaitmeninės fotografijos produkto marketingo priemones. (2013 m. Lapkričio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetinio-skaitmenines-fotografijos-produkto-marketingo-priemones.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 02 d. 20:01