Internetinis marketingas 2015 m. tendencijos


Marketingo referatas. Įvadas. Pagrindiniai internetinio marketingo bruožai. 2015m. internetinio marketingo tendencijos. Svetainės tikslas. Verslas skaičiais. A/B testavimas. Nukreipimo (ang. landing) puslapiai. Remarketingas (pakartotinė reklama). Išvados. Naudoti šaltiniai.


Yra išskiriami šeši pagrindiniai internetinio marketingo bruožai:

Internetinė svetainė – įrankis, kuris padeda parduoti tam tikrą produktą ar paslaugą. Kartais internetinių svetainių savininkai susidaro klaidingą nuomonę apie pačią svetainės egzistavimo prasmę. Jiems atrodo, kad sėkmingai ir lankomai sveitainei pakanka tiesiog veikti. Tačiau pirmiausia prieš kuriant svetainę reiktų pagalvoti, koks jos tikslas. Reikia atsakyti į klausimą, kokį rezultatą iš svetainės gauna jos lankytojas. Daugeliu atveju pagrindinis svetainės tikslas – ne parduoti, o gauti kontaktą. Tai ypač aktualu, kai pardavinėjamos paslaugos arba svetainėje pasiekiamų prekių ar paslaugų kaina yra labai didelė. Pavyzdžiui, žmonės neperka automobilių ir kitų panašios vertės daiktų internetinėse parduotuvėse, nes tokiu atveju tarp pirkėjo ir pardavėjo atsirastų per dideli įsipareigojimai. Tuomet pirkėjui parduodamas kontaktas: jam pasiūlomas susitikimas, kurio metu prekė apžiūrima, susitariama dėl sandorio detalių.

Pagrindiniai svetainės sėkmę atspindintys objektai yra skaičiai. O paversti skaičiais galima beveik viską. Šiuo metu yra išskiriami du pagrindiniai įrankiai, skirti svetainės skaičiams sekti ir valdyti:

Google Adwords. Google Adwords yra „Google“ siūloma tinklapio reklamos sistema, talpinanti reklamas „Google“ paieškos sistemoje bei kituose AdSense sistemoje registruotuose tinklalapiuose. AdWords skelbimai Google paieškoje yra puiki priemonė padaryti internetinę svetainę matomą internete. Potencialus klientas, suvedęs paslaugų ar produktų pavadinimą, Google paieškoje pamato nuorodą į konkretų tinklapį. Tokiu būdu pritraukiami itin tikslingi klientai, kurie tikrai domisi tuo, ką svetainė gali pasiūlyti. Internetinės svetainės savininkas, investuodamas pinigus į reklamą, nori žinoti, kiek žmonių ta reklama pritraukia, kiek iš tam tikrų raktinių žodžių gaunama užsakymų ar užklausų. Visą tai galima paskaičiuoti, kitaip tarianti – galima sužinoti, kokia yra kliento pritraukimo kaina. Pavyzdžiui, jei Google Adwords reklamai svetainės savininkas išleido 50 Eur, o šios reklamos dėka buvo suformuota 10 užsakymų, vadinasi, kliento pritraukimo kaina lygi 5 Eur.

Pakeisti elementą prieš užkraunant puslapį. Tarkime, svetainės savininkas nori pratestuoti CTA mygtuko dizainą. Parašomi du koko variantai, tuomet naudojama A/B testavimo programa atsitiktinai vieną kartą parodys vieną kodo variantą, kitą kartą – kitą.

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1824 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 383 KB
  • Internetinis marketingas 2015 m. tendencijos
    10 - 9 balsai (-ų)
Internetinis marketingas 2015 m. tendencijos. (2015 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetinis-marketingas-2015-m-tendencijos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 17:37