Internetinis marketingas


Baigiamieji darbai internete. Internetinis marketingas referatas. Internetinis marketingas kursinis. Diplominiai darbai susije su rinkodara. Internetinis marketingas tyrimas. Interneto svetainės kokybės vertinimo modelis baigiamieji darbai. Interneto svetainės kokybės veiksniai. Interneto svetainės kokybės vertinimo diplominiai darbai. Internetines svetaines kokybes analize. Marketingo tyrimai koncepcinis modelis.

Marketingo analizė. Įvadas. Interneto svetainės www.amazon.com analizė. Interneto svetainių www.kaunas.lt ir www.vilnius.lt analizė. Interneto aukcionų www.ebay.com analizė. Tyrimo rezultatai, išvados. Išanalizuotos svetainės ir padarytos geriausio marketingo internete išvados.


Paskutiniais dešimtmečiais vis populiaresnė mokslo tyrimų sritis yra paslaugų kokybė, kuri pripažinta kaip pagrindinis veiksnys siekiant konkurencinio pranašumo. Vienas iš būdų konkuruoti informacinių technologijų amžiuje – interneto svetainės, kurios vis plačiau naudojamos komerciniais tikslais. Informacijos paslaugų esmė yra ta, kad apdorota ir tinkamai pateikta informacija yra pagrindinė vertybė ir ja keičiamasi tarp dviejų šalių, pavyzdžiui, pirkėjo ir pardavėjo. Tai lemia, kad elektroninė prekyba (e. Prekyba) yra vienas iš labiausiai augančių verslo sektorių. Moksliniai interneto svetainių kokybės tyrimai yra fragmentiški, todėl tikslinga kompleksiškai sisteminiu požiūriu ištirti veiksnius, lemiančius vartotojų požiūrį, nuostatas į e. Paslaugų bei interneto svetainių kokybės suvokimą, identifikuoti elementus, kurie lemia e. Prekybos svetainių populiarumą.

Darbo tikslas – identifikuoti veiksnius, lemiančius interneto svetainių kokybės suvokimą lietuvoje. Suformuoti koncepcinį e. Prekybos interneto svetainių kokybės vertinimo modelį, remiantis www. Amazon. Com ir www. Ebay. Com interneto svetainės pavyzdžiu. Siekiant tikslo buvo iškelti šie uždaviniai. Išanalizuoti ir įvertinti interneto svetainių kokybės vertinimo modelius, identifikuoti interneto svetainių kokybės vertinimo elementus ir jų tinkamumą vertinant lietuvos ir užsienio interneto svetaines. Siekiant identifikuoti interneto svetainių kokybės vertinimo lietuvoje veiksnius, darbe analizuojama pasaulinė praktika bei mokslinių tyrimų rezultatai ir lietuvos vartotojų elgsenos internete tyrimo rezultatai, kurie leidžia formuoti koncepcinį interneto svetainių kokybės vertinimo modelį. Išanalizuoti komunikavimo elementus.

Darbo metodas – informacinių srautų analizė ir sintezė.

  • Marketingas Analizės
  • 2012 m.
  • 10 puslapių (1723 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 31 KB
  • Internetinis marketingas
    10 - 1 balsai (-ų)
Internetinis marketingas. (2012 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetinis-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:26