Internetinių svetainių kūrimas. Bakalauro darbas.


Bakalauro darbai internete. Interneto svetaines savoka. Bakalauriniai darbai parsisiusti. Internetiniu svetainiu kurimo tikslai, uždaviniai, išvados. Baigiamasis darbas svetaines kurimas. Interneto svetaines kurimas bakalauras. Interneto svetaines samprata. Tinklapiu kurimas literatura. Interneto svetainė baigiamasis darbas. Imones internetines svetaines kurimas diplominis darbas.

Informatikos bakalauro darbas. Abstract. Pagrindinės darbo sąvokos ir terminai. Įvadas. Interneto svetainių kūrimo teorinė analizė. Interneto svetainės samprata. Efektyvios interneto svetainės kūrimo kriterijai. Nekilnojamojo turto agentūrų interneto svetainių analizė. Pasiūlymai naujos nekilnojamojo turto agentūros interneto svetainės kūrimui. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Currently the market of a real estate is on the top and the competition among the real estate agencies is becoming increasingly stiff. An effective web site is a great tool to improve the competitiveness of the company. Nowadays, one of the keys to the company success is the effective web site, which highly represents the company.

The subject of this research is web sites of the real estate agencies. The paper aims at analyzing two real estate agencies operating in lithuania i. E. Www. Nidulus. Lt and www. Inreal. Lt.

This research is organized as follows: first, i analyze the literature on criteria required to create the effective web site. The main criteria are content, structure and design. In the second part, the analysis on the current situation of the web sites of the real estate agencies is provided. In this part i also study whether the mentioned web sites meet the main requirements (criteria, structure and design). Next, results are discussed, and finally recomfirmos vardas – tai įmonę identifikuojantis pavadinimas, leidžiantis ją atskirti nuo kitų įmonių. (pranulis v. (1999), marketingas).

Informacija – tai marketingo sprendimams tinkami ir suprasti duomenys (pranulis, v. (1999), marketingas). Konkurentai – tai rinkos dalyviai, potencialiems klientams siūlantys tapačius arba panašius poreikius tenkinančias prekes. (vasiliauskas, a. (2002), stmarketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ir organizacijos tikslų (pranulis, v. (1999), marketingas).

Misija - pareiškimas apie organizacijos tiorganizacija – žmones bendrai veiklai jungianti sistema, turinti savo veiklos tikslus ir priemones tiems tikslams įgyvendinti. (vasiliauskas, a. (2002) strateginis valdymas).

Pasaulio kompiuterių tinklas – world wide web (www) – interneto dalis, kurioje naudojama standartinė programavimo kalba persiųsti internetu tekstą, nuotraukas, garso ir vaizdo informaciją (kotler, ph. Ir kt. (2003), rinkodaros principai).

Paslauga – prekė, kurios gamyba ir realizavimas vyksta tuo pačiu metu. (pranulis, v. Ir kt. (1999), marketingas).

Rinkos dalis - įmonės parduodamų prekių dalis visoje šių prekių apyvartoje (pranulis, v. Ir kt. , (1999), marketingas).

Rėmimas – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, atliekamus siekiant paveikti esamų ir potencialių pirkėjų požiūrius, nuostatas ir elgseną (kotler ph. Ir kt.

Internetinių svetainių kūrimas. Bakalauro darbas.. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/internetiniu-svetainiu-kurimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:48