Interneto įtaka pirkejų ir pardavejų santykiams


Pardaveju referatas. Interneto įtaka verslui.

Ekonomikos referatas. Įvadas. Interneto įtaka pirkėjų ir pardavėjų santykiams. Manyčiau, jog pagrindinis šio verslo privalumas – realiu bet kuriuo paros metu ir bet kurioje vietoje suteikti savo esamam ir galimam klientui visą informaciją apie produkciją, pasiūlyti užsisakyti ir sumokėti už ją internetu, konsultuoti rūpimais klausimais. Išvados


Prekyba internetu, vos išgirdus šią frazę kyla klausimas: ar tai saugu ir ar tai visada patogu? Prekyba internetu - išties patogu, tačiau tai padaro tave neįgaliu , nes tu negali daikto apžiūrėti, nesi garantuotas, kad jis bus kokybiškas ir patikrintas. Geroji elektroninės prekybos pusė - tai sutaupytas laikas, bei patogumas, nes tai gali daryti sedėdamas namuose, nereikia niekur eiti, tai padaro kiti, aisku už paipildomą mokestį. Tačiau kaip žinoti ar puslapis patikimas ir ar neapgaus. Ne vienam iš mūsų ne kartą manau teko girdėti sėkmingos ir nesėkmingos elektroninės komercijos istorijų, girdėti sėkmingos ir nesėkmingos e-prekybos priežastis ir nutikimus, kurie įvyksta tarp pardavėjų ir pirkėjų. El. Komercija ir el. Verslas – neseniai pradėti vartoti terminai. Kasdien girdime pasakojimus apie interneto bendrovių sėkmę. El. Komercija apima visas santykių, susijusių su tarptautinių ir nacionalinių sandorių sudarymu elektroniniu būdu, rūšis: pirkimą, pardavimą, tiekimą, užsakymus, reklamą, konsultavimą, įvairius susitarimus bei dalykinio bendradarbiavimo formas.

Elektroninėmis priemonėmis savo klientus aptarnaujančios įmonės siekia kiek įmanoma labiau automatizuoti pagalbos klientams teikimo procesą. Tas pasiekiama naudojant interneto svetaines ir automatizuotas pagalbos telefonu sistemas. Abiem atvejais pagalbos ar informacijos prašantys klientai suprojektuotos sistemos pagalba nuvedami iki vietos, kuri jie gauna atsakymus į iškilusius klausimus. Tačiau ne visada kliento problema ar informacijos tmanyčiau, jog pagrindinis šio verslo privalumas – realiu bet kuriuo paros metu ir bet kurioje vietoje suteikti savo esamam ir galimam klientui visą informaciją apie produkciją, pasiūlyti užsisakyti ir sumokėti už ją internetu, konsultuoti rūpimais klausimais.

Vartotojas gali ieškoti prekių ar paslaugų būdamas bet kurioje pasaulio šalyje. Jis gali apsipirkti bet kuriuo paros metu, neišeidamas iš namų, Be eilės.

Elektroniniam verslui reikia mažiau išlaidų nei paprastam, todėl pnaujos verslo formos leido vienu metu rinkoje operatyviau pateikti daugiau pre­kių ir paslaugų, todėl tapo įmanoma teikti ir gauti didesnę ir vartotojų (pirkėjų, klien­tų), ir pardavėjų (gamintojų, tiekėjų, tarpininkų) naudą.

Lengvas priėjimas prie interneto, didelė jo auditorija ir potencialus reklamos da­vėjų anonimiškumas labai praverčia nesąžiningiems verslininkams.

  • Ekonomika Referatai
  • 2010 m.
  • 9 puslapiai (1975 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 15 KB
  • Interneto įtaka pirkejų ir pardavejų santykiams
    10 - 1 balsai (-ų)
Interneto įtaka pirkejų ir pardavejų santykiams. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/interneto-itaka-pirkeju-pardaveju-santykiams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 02:26