Interneto reklamos įtaka aplinkoje


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Virtualios reklamos. ,,Top Shop“ reklama. ,,Top shop“ virtualioje erdvėje. Virtualios ervės parduotuvės. Biudžetas, prekių kvalifikacija ir konkurencija. Kainų ir kokybės pasirinkimo strategija. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Paprasčiau tariant internetinė rinkodara – tai produkto ar verslo pristatymas daugiau kaip 200 milijonų nuolatinių interneto vartotojų, kurie virtualioje erdvėje ieško informacijos ir paslaugų. Reklama internete yra pati efektyviausia reklamos forma. Mūsų greitai modernėjančioje visuomenėje tai labai svarbu ne tik verslininkams, pardavėjams bet ir mums – vartotojams. Ne visi vartotojai žino, kaip rinka jais naudojasi siekdami naudos.

Darbo objektas: reklamos virtualioje aplinkoje

Darbo tikslas: išsiaiškinti, kokia internetinės reklamos įtaka mūsų sprendimams

Darbo uždaviniai:

•Sužinoti apie virtualios erdvės parduotuves;

•Išsiaiškinti rinkodaros ypatumus virtualioje erdvėje;

Interneto reklamos įtaka aplinkoje. (2014 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/interneto-reklamos-itaka-aplinkoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 07:00