Interneto svetainės rėmimo planas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Rėmimo veiksmai. Reklama. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene (populiarinimas). Pardavimų skatinimas internetiniame portale. Uab „Almoro” charakteristika. Uab „Almoro“ rėmimo veiksmų apžvalga. Vartotojų nuomonės tyrimas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė. Tyrimo išvados. Portalo „Alytusplius“ rėmimo planas. Išvados. Rekomendacijos. Santrauka. Summary. Literatūra ir informacijos šaltiniai. Priedai.


Rėmimas - marketingo elementas. Jo užduotis perteikti informaciją pirkėjams, bei vartotojams apie prekes ir teikiamas paslaugas. Taip tikintis paskatinti vartotojus pirkti prekę. Šis aspektas yra labai svarbus esant labai intensyvios konkurencijos sąlygoms. Gali būti taip, kad pirkėjas nežino apie pačią prekę, prekės privalumų ar daugiau kitos informacijos kuri domina pirkėją. Taip informacija negali plisti per kitus vartotojus ir pirkėjus kitaip sakant nėra jokio ryšio ar informacijos skleidimo tarp pardavėjo ir pirkėjų. Kiekviena organizacija turi tikslius, kuriuos bando įgyvendinti rėmimo dėka.

Norint pasiekti pageidaujamą rezultatą ir gauti atsako, didelę reikšmę turi ne tik perduodama informacija ar jos turinys vartotojams, bet ir jos perdavimo būdas bei teikimo forma, ir laikas. Rėmimas yra suinteresuotas į tam tikrą naudą ar rezultatą: rėmimo veikla negali likti ne pastebėta ar nepaminėta. Prieš bet kokį renginį ar labdaringos veiklos metu yra viešinama, siekiant skleisti informaciją, apie teikėją paramos ir taip formuoti viešąją nuomonę apie subjekto moralines savybes. Rėmimas gali būti laikomas ne tik rinkodaros strategija ar reklamos dalimi bet ir poveikio priemone.

Rėmimas– vienas iš populiarių būdų didinančių pardavimo mastą ir priemonių visumą, orientuota į tikslinę rinką, vartotoją, ar visą visuomenę. Tai veikla kurios dėka klientai sužino visą juos dominančią informaciją apie produkto privalumus ir yra įtikinami jį įsigyti. Rėmimo efektyvumas priklauso nuo atskirų elementų ir tinkamo jų suderinamumo. Taip pat, reikia pažymėti, kad pardavimų rėmimas yra vienas iš svarbiausių pozicionavimo elementų.

Rėmimo pirmas žingsnis – aiškiai įvardyti tikslinę auditoriją, t.y. įmonės prekių vartotojus, esamus vartotojus, grupes, visuomenę ar jos dalį. Įmonę turėtų labiausiai dominti, jos prekių ar paslaugų ir konkurentų įvaizdis tikslinių vartotojų akyse. Kiekvieną dieną mes bendraujame vieni su kitais, dalinamės įspūdžiais, perduodame informaciją, išreiškiame abejones ir nuogąstavimus. Be bendravimo neįsivaizduojame savo gyvenimo. Poreikis komunikuoti kyla kiekvienoje visuomenėje, netgi pačioje mažiausioje ir primityviausioje. Bendraudami mes išliekame. Tad bendravimas – neišvengiama verslo sąlyga. Norint, kad santykiai tarp įmonės ir visuomenės būtų palankūs, šilti ir naudingi, reikia, jog būtų tarpusavio supratimas. O tai įmanoma tik dalyviams efektyviai komunikuojant. B.Alborovienė pastebi, kad vienas iš jų turi būti suinteresuotas paveikti antrąjį, siekiant perduoti jam kokią nors informaciją – tokiu būdu kalbama apie komunikaciją, kuri dažnai tapatinama su rėmimo sąvoka [1p. 94]. Reikia pabrėžti, kad šios sąvokos nėra tapačios. Tuo galime įsitikinti panagrinėję šių sampratų traktuotes.

Komunikacijos procesas pagrindinių Lietuvos rinkodaros specialistų S.Urbonavičiaus, R.Urbanskienės, O.Obelenytės ir kitų apibrėžiamas panašiai [P.62 , P.95, P.60, P.63]. Skiriasi kai kurių proceso elementų pavadinimai, tačiau eiga išlieka ta pati ir esmė nekinta. Galima teigti, kad išsamiausiai komunikacijos proceso apibrėžimą pateikia B.Alborovienė, kuri jį apibūdina kaip veiksmus, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą reakciją [1, P.90].

Skatinant vartotojus įmonė siekia pagerinti tam tikros prekės, ženklo pozicijas rinkoje ir kartu padidinti jos pardavimą, rinkos dalį ir pelną. Taip pat vartotojų skatinimo tikslas surasti naujų pirkėjų, padidinti ištikimybę prekės ženklui ir kita. 3 paveiksle pateiktos, šiems tikslams pasiekti naudojamos priemonės.

Gamintojas skatinantis prekybininkus siekia įtraukti daugiau prekybos tarpininkų į paskirstymo sistemą, tuo pačiu silpnindamas konkurentų pozicijas. Pagrindinis tikslas motyvuotai skatinti prekybininkus, kad daugiau įdėtų pastangų pardavinėdami gamintojo prekes.

pirkti siūlomą prekę, vienintelė galimybė pardavėjui tiesiogiai bendrauti su pirkėju. Čia veikia žmonių bendravimo dėsniai ir taisyklės, pasireiškia būdo ypatybės. Labai daug kas priklauso nuo pardavėjo asmenybės ir sugebėjimų, nuo galimybių kiekvienam pirkėjui skirti pakankamai laiko. Asmeninis pardavimas ypač reikšmingas didėjančios konkurencijos rinkoje. Asmeninis pardavimas yra rėmimo komplekso dalis, susijusi su žmonių tarpusavio ryšiais. Asmeniniam pardavimui būdinga dvipusė asmeninė komunikacija – pardavėjai bendrauja su prekybos agentais ir individualiais klientais. Dėl asmeninio pardavimo kai kuriais atvejais gali būti geresni pardavimo rezultatai nei dėl reklamos ar kitų rėmimo priemonių. Nes pardavėjas gali užmegzti ilgalaikius ryšius su klientais ir išsiaiškinti jų poreikius ar suderinti palankesnes pardavimo sąlygas.

Interneto svetainės rėmimo planas. (2015 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/interneto-svetaines-remimo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 18:35