Intervencinės fizinio ugdymo programos, naudojant informacines technologijas


Pedagogikos esė.

Intervencinės fizinio ugdymo programos , naudojant informacines technologijas.


Šiame, informacinių technologijų, amžiuje, vaikai yra pamiršę apie aktyvų laisvalaikį ar fizinį aktyvumą, daugiausia savo laisvo laiko praleidžia prie daiktų: telefizorių; kompiuterių, telefonų, plančiatinių kompiuterių ir. pan., kurie mažina mūsų vaikų sveiką, natūralų judėjimą (Monique et al., 2014). Tačiau atsirado, įvairiausių, intervencinių metodų, skatinčių fizinį aktyvumą, elektroninių įrenginių pagalba (Chin et al., 2014). Žaidimų technologijos, per pastaruosius kelerius metus, sukūrė įvairiausių platforminių žaidimų (Wii Sports, Just Dance ir t.t.), kurie skatinti vaikų fizinį aktyvumą ir moko motorinių įgūdžiu (Greef et al., 2013). Dauguma studjų kelia klausimus, ar tikrai elektroniniai žaidimai turi teigiamą įtaką vaikų motorinių įgūdžių lavinimui (Greef et al., 2013), ar video žaidimų metu vystosi sėslumas, blogėja regėjimas, netaisyklinga kūno padėtis, kurios veda prie kitų sveikatos problemų (Straker et al., 2011), tokių kaip nutukimas.

Nepaisant to, atrasta, jog, žaidžiant elektroninius žaidimus, pagerėja akių - rankų koordinacija, vikrumas ir daugelis kitų motorinių įgūdžių, reikalaujančių fizinių ypatybių. (Schwebel et al., 2010). Tam, kad sveikiems vaikams ugdytų motorinius įgūdžius ir skatintų fizinį aktyvumą. Specialių poreikių, palaikytų, pagerintų motrinius įgūdžius (Lohse et al., 2014.). Taip pat, įrodyta, jog įtraukimas į video žaidimų veiklą, netgi ir trumpam laikotarpiui, gali būti postūmis į eilę pažintinių procesų, kurie normaliai trunka apie 4 mėnesius (Latham et al., 2013). Virtualioje erdvėje vaikai atlieka neribotą kiekį pasikartojančių pratimų, kurių metu nereikia specialios priežiūros, ir todėl yra kur kas mažesnė rizika susižeisti nei žaidžiant tradicinius fizinio aktyvumo žaidimus mokyklose ar laisvu nuo mokyklos laiku (Schwebel et al.

  • Pedagogika Esė
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (1388 žodžiai)
  • Mokykla
  • Pedagogikos esė
  • Microsoft Word 23 KB
  • Intervencinės fizinio ugdymo programos, naudojant informacines technologijas
    10 - 6 balsai (-ų)
Intervencinės fizinio ugdymo programos, naudojant informacines technologijas. (2016 m. Gegužės 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/intervencines-fizinio-ugdymo-programos-naudojant-informacines-technologijas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 16:42