Investicinio gyvybės draudimo rinka Lietuvoje


Marketingo kursinis darbas.

Investicinio gyvybės draudimo rinka Lietuvoje.


Rinka tai visuma santykių tarp pirkėjų ir pardavėjų, laisvai, be jokios išorinės prievartos, perkančių prekes bei paslaugas. Pagrindiniai rinkos dalyviai yra vartotojai , kuriuos galima pavadinti pirkėjais ir gamintojai (pardavėjai).

Kiekviena rinka yra savita ir unikali, nes kiekviena verslo veikla yra skirta tam tikrų vartotojų poreikiams patenkinti. Rinkos analizė negrinėja šiuos poreikius ir padeda nustatyti, kas yra klientai. Draudimo rinka - tai finansų rinkoje veikiantis mainų mechanizmas, suvedantis draudimo paslaugų pardavėjus ir pirkėjus, taip suformuojant draudimo paslaugų pasiūlą ir paklausą, kurią reguliuoja ypatinga piniginių santykių forma "draudimo įmoka - draudimo išmoka".

Darbo tikslas- atlikti Investicinio gyvybės draudimo rinkos Lietuvoje analizę.

Darbo uždaviniai:

Pateikti bendrą informaciją apie„PZU Lietuva“ ir „PZU Lietuva gyvybės draudimas“bendroves;

Atlikti Investicinio gyvybės draudimo paslaugų rinkos patrauklumo analizę;

Atlikti konkurentų bei makro aplinkos analizes;

Atlikti įmonės SWOT analizę ir identifikuoti problemas;

Bendrovė teikia plačiausią gyvybės ir ne gyvybės paslaugų spektrą Lietuvoje.

Pagrindinė įmonės akcininkė yra „PZU SA“ (Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna), tai viena didžiausių draudimo grupių Rytų ir Vidurio Europoje;

2014 metų, Balandžio 18 dieną PZU grupė įsigijo RSA įmones Lenkijoje ir Baltijos šalyse, sustiprindama lyderės pozicijas šioje Europos dalyje;

Investicinio gyvybės draudimo rinka Lietuvoje. Šis draudimas suteikia finansinę apsaugą gyvybės netekimo atveju ir galimybę taupyti patiems aktyviai dalyvaujant investavimo sprendimuose. Lietuvoje ši rinka gerai išvystyta, veikia nemažai įmonių siūlančių šias paslaugas, rinkoje veikia tiek stambios, tiek smulkios draudimo įmonės. Vartotojai įmonę ir jos teikiamas Investicinio gyvybės draudimo paslaugas gali rinktis, pagal draudimo kainą, patikimumą, bei draudimo įmonės pasiekiamumą.

Rinkos apibrėžimas paslaugos atžvilgiu – Investivinio gyvybės draudimo paslaugos.

Rinkos apibrėžimas geografiniu aspektu - Lietuvos rinka, paslaugos prieinamos visų didžiųjų Lietuvos miestų ir miestelių gyventojams.

Dėl padidėjusio (5576tūkst. vnt.) Investicinio gyvybės draudimo grupės sudarytų sutarčių skaičiaus gana reikšmingai išaugo visas gyvybės draudimo sutarčių portfelis. 2012 metais sutarčių skaičius siekė 29441 tūkst.vnt.

Teigiami pokyčiai finansų rinkose lemia tai, kad 2013 m. vis dažniau buvo pasirenkami rizikingesni, bet kartu ir numatomo didesnio pelningumo investicinio gyvybės draudimo produktai. Metų pabaigoje šių produktų dalis gyvybės draudimo rinkos struktūroje padidėjo 3,1 proc. punkto, palyginti su praėjusių metų rezultatais, ir sudarė 45 proc. Draudimo mirties atvejui ir draudimo išgyvenimo atvejui produktai sudarė atitinkamai 25,2 ir 27,5 proc. sutarčių portfelio.

Draudimo įmonė, siekdama padidinti savo veiklos efektyvumą, turi siekti padidinti siūlomų Investicinio gyvybės draudimo paslaugų vertę. Padidinusi vertę, ji tampa konkurencinga rinkoje. Michaelis Porteris sukūrė vertės kūrimo grandinės modelį, kurio idėja ta, kad organizacijos veiklą galima padalinti į dvi dalis: pagrindinę ir pagalbinę veiklą. Kiekviena iš šių dalių įmonės veikloje prideda savo vertės dalį prie galutinės paslaugos, taip didindamos ir bendrą vertę.

Žmogiškųjų įšteklių valdymas . Personalo atranka, samda, paruošimas, vystymas ir atlygis už darbą – veiksniai, kurie įtakoja darbuotojų įgūdžių lygį ir motyvacijos laipsnį, pačios darbuotojų atrankos ir jų parengimo darbui kainą (25%).žmogiškieji ištekliai itin svarbūs šioje rinkoje.

Technologijų vystymas .Technologijų, kurios naudojamos užsakymų priėmimui, klientų duomenų bazės palaikymas, visa tai sudaro apie 10 %.

Tiekimas – aprūpinimas darbo vietomis, kanceliarinėmis prekėmis, kurios skirtos kasdieniniam naudojimui, įmonės patalpų valymas, apsauga ir pan. sudaro apie 5 %.

Pagrindinė kaštų – vertės grandinės veikla susideda: iš laiko skirto paslaugos pasiūlymo suformavimui (10%), įvertinama koks pasiūlymas susilauks vartotojų susidomėjimo,taip pat iš rinkodaros ir pardavimų (10%) bei vartotojų aptarnavimo, kuris susideda iš aptarnavimo prieš pardavimą ir popardaviminio aptarnavimo (30%). Pagrindinei kaštų- vertės grandinės veiklai priskiriama 50 %. Vartotojų aptarnavimas Investicinio gyvybės draudimo rinkoje yra itin svarbus ir reikšmingas, nuo aptarnavimo priklauso įmonės reputacija, klientų pritraukimas ir išlaikymas, svarbu investuoti į aptarnavimo kokybę.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (5122 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 245 KB
  • Investicinio gyvybės draudimo rinka Lietuvoje
    10 - 7 balsai (-ų)
Investicinio gyvybės draudimo rinka Lietuvoje. (2016 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/investicinio-gyvybes-draudimo-rinka-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:31