Investicinių paslaugų teikimo ir klientų pavedimų priėmimo ir vykdymo proceso vertinimas


Ekonomikos kursinis darbas.

Įvadas. Investicinių paslaugų teikimas ir klientų pavedimų priėmimas ir vykdymas. Bendrieji reikalavimai klientams teikiamai informacijai. Kliento informavimas, kuriai klientų kategorijai jis priskirtas. Neprofesionaliesiems klientams ir potencialiems neprofesionaliesiems klientams skirta informacija apie finansų maklerio įmonę ir jos teikiamas paslaugas. Informacijos apie kliento finansinių priemonių ir piniginių lėšų saugojimą reikalavimai. Bendrieji kliento pavedimo vykdymo reikalavimai. Kliento pavedimo registravimas ir patvirtinimas. Kliento pavedimo ir kitų su juo susijusių dokumentų ir duomenų saugojimas. Kliento portfelio valdymas. Pareiga vykdyti kliento pavedimą geriausiomis klientui sąlygomis. Investicinių paslaugų teikimo ir klientų pavedimų priėmimo ir vykdymo auditas. Audito ataskaita. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – apžvelgus investicinių paslaugų teikimo ir klientų pavedimų priėmimo ir vykdymo proceso vertinimo įstatymą pateikti visuomenei skelbiamos informacijos reikalavimų vykdymo audito planą ir audito ataskaitą bei pateikti išvadas.

Darbo uždaviniai:

Atskleisti investicinių paslaugų teikimo ir klientų pavedimų priėmimo ir vykdymo procesą.

Pateikti investicinių paslaugų teikimo ir klientų pavedimų priėmimo ir vykdymo audito procesus.

atspindi praėjusio laikotarpio situaciją, o praėjusio laikotarpio rezultatai nėra patikimas būsimų rezultatų rodiklis;

Finansų maklerio įmonė turi informuoti neprofesionalųjį klientą ar potencialų

nedelsdama, kai tik įmonei tampa žinoma, informuoti neprofesionalųjį klientą apie visus

duomenys, identifikuojantys finansines priemones, su kuriomis pavedama atlikti operaciją;

operacijos turinys (pirkimas, pardavimas, mainai, nemokestinis pervedimas ir t. t.).

1. Nustatyti ar informacija apie saugomas kliento finansines priemones ir pinigines lėšas yra pateikiama nustatytu įstatymu laiku.

Tikriname ar visi finansų maklerio įmonei perduoti klientų pavedimai yra registruojami finansų maklerio įmonės pavedimų registravimo žurnale.

Tikriname ar komisinį atlyginimą finansų maklerio įmonei sudarantys mokėjimai yra kiekvienu konkrečiu atveju apskaičiuojami ir pateikiami atskirai

1. Nustatyti ar klientams yra pateikta apibendrinta finansinių priemonių pobūdžio ir joms būdingos rizikos informacijos aprašymas.

1.1. Ar duomenys ir informacija yra saugoma pagal įstatymo reikalavimus?

Pastebėjimas: Patikrinus banko archyvo žurnalą nustatyta, kad duomenys ir informacija yra saugoma ne pagal įstatymo reikalavimus.

Rekomendacijos: Vidaus kontrolės padaliniui: imtis priemonių, kad nebūtų jokių klaidų saugant duomenys ir informaciją.

1.2. Ar informacija apie saugomas kliento finansines priemones ir pinigines lėšas yra pateikiama nustatytu įstatymu laiku?

Pastebėjimas: Patikrinus banko klientų patvariąją laikmeną nustatyta, kad informacija apie saugomas kliento finansines priemones ir pinigines lėšas nebuvo pateikiama klientams.

Rekomendacijos: Klientų aptarnavimo padaliniui: užtikrinti, kad informacija būtų pateikiama nustatytu įstatymu laiku.

1.3. Ar klientų pavedimai yra registruojami finansų maklerio įmonės pavedimų registravimo žurnale?

Pastebėjimas: Patikrinus banko registravimo žurnalą nustatyta, kad ne visi klientų pavedimai yra registruojami finansų maklerio įmonės pavedimų registravimo žurnale.

Rekomendacijos: Vidaus kontrolės padaliniui: užtikrinti, kad visi banko klientų pavedimai būtų registruojami finansų maklerio įmonės pavedimų registravimo žurnale.

Rekomendacijos: Administravimo padaliniui: užtikrinti, kad prieš pradedant teikti investicines paslaugas finansų maklerio įmonė sudarytų su klientu rašytinį susitarimą kuriame būtų nustatomos kliento teisės ir pareigos.

1.5. Ar komisinis atlyginimas kiekvienu konkrečiu atveju apskaičiuojamas ir pateikiamas atskirai?

Pastebėjimas: Patikrinus ataskaitas nustatyta, kad komisinis atlyginimas ne kiekvienam konkrečiam atvejui apskaičiuojamas ir pateikiamas atskirai.

Rekomendacijos: Vidaus kontrolės padaliniui: užtikrinti, kad komisinis atlyginimas kiekvienu konkrečiu atveju apskaičiuojamas ir pateikiamas atskirai.

1.6. Ar klientams yra pateikta apibendrinta finansinių priemonių pobūdžio ir joms būdingos rizikos informacijos aprašymas?

Pastebėjimas: Patikrinus ataskaitas nustatyta, kad klientams yra nebuvo pateikta apibendrinta finansinių priemonių pobūdžio ir joms būdingos rizikos informacijos aprašymas.

Rekomendacijos: Banko rizikos valdymo padaliniui: užtikrinti, kad klientams būtų pateikiama apibendrinta finansinių priemonių pobūdžio ir joms būdingos rizikos informacijos aprašymas.

Investicinės paslaugos [interaktyvus] [žiūrėta 2015 m. lapkričio 5 d] Prieiga per internetą:

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (4239 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 54 KB
  • Investicinių paslaugų teikimo ir klientų pavedimų priėmimo ir vykdymo proceso vertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Investicinių paslaugų teikimo ir klientų pavedimų priėmimo ir vykdymo proceso vertinimas. (2016 m. Gegužės 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/investiciniu-paslaugu-teikimo-ir-klientu-pavedimu-priemimo-ir-vykdymo-proceso-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 20:35