Inžinerinės medžiagos aliuminis automobilių pramonėje


Mechanikos referatas.

Įvadas. Aliuminis automobilių gamyboje. Informacija apie aliuminį. Aliuminio istorija. Kur atrandamas aliuminis ir kaip jis išgaunamas. Aliuminio perdirbimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Referato pradžioje rašoma apie tai kokias medžiagas pakeičia aliuminis ir kokia nauda iš to. Kada jis buvo pradėtas naudoti automobilių pramonėje. Kokie jo trūkumai, privalumai. Koks automobilių gamintojas pradėjo naudoti jį pirmas. Kam jis naudojamas automobiliuose. Vėliau darbo eigoje aprašoma informacija apie aliuminį, jo chemines savybes, iš kokių lydinių jis yra gaminamas, ir kokie lydiniai būna. Po to, pereinama prie aliuminio atsiradimo istorijos, kaip jis buvo pradėtas gaminti ir kokiais kiekiais. Vėliau minima, kur dažniausiai aptinkamas aliuminis, bei jo gamybos būdas. Pabaigoje rašoma, kaip aliuminis yra perdirbamas, kokius nuostolius patiriame procentine verte perdirbdami įvairius aliuminio gaminius.

Specialistų nuomone, aliuminio naudojimas įvairių detalių ir mazgų (pavyzdžiui, kėbulo, pakabos elementų, porėmių, vairo bei stabdžių stiprintuvų) gamybai vidutinės klasės automobiliuose per 5 artimiausius metus turėtų gerokai išaugti. Bet kalbėti apie visiškai aliumininių kėbulų naudojimą šiame segmente dar ankstoka. Šiuo metu plačiausiai aliuminis naudojamas kėbulų ir laikančiųjų konstrukcijų gamyboje.

Aliuminio era automobilių pramonėje prasidėjo lygiai prieš 21 metus. Nors koncepciniai modeliai su šio metalo kėbulais buvo demonstruojami ir anksčiau, tik 1992 m. Frankfurto automobilių parodoje demonstruotas visais ratais varomas koncepcinis "Audi Avus" padėjo pamatus serijinei aliumininių automobilių gamybai. 1993-aisiais, t.y. prabėgus tik metams nuo "Audi Avus" debiuto, toje pačioje Frankfurto parodoje buvo pirmą kartą pademonstruotas ASF (Audi Space Frame - "Audi" erdvinis rėmas) projektas, tapęs "Audi A8" modelio gamybos pagrindu. Aliumininis kėbulas buvo pagamintas pagal naują principą - apkrovos tolygiai paskirstytos visam kėbului, net ir išorinėms jo detalėms. Ištempti aliuminio profiliai buvo sujungti po spaudimu išlietomis detalėmis, o prie tokio rėmo priklijuoti bei prikniedyti išoriniai kėbulo lakštai sudarė itin tvirtą konstrukciją. Daugelis specialistų pripažino, kad ASF technologijos atsiradimas savo reikšmingumu prilygo prieš keturis dešimtmečius sukurtam laikančiam kėbului, lengvųjų automobilių pramonėje pakeitusiam iki tol naudotą plieninį rėmą.

  • Mechanika Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1853 žodžiai)
  • Mechanikos referatai
  • Microsoft Word 21 KB
  • Inžinerinės medžiagos aliuminis automobilių pramonėje
    10 - 7 balsai (-ų)
Inžinerinės medžiagos aliuminis automobilių pramonėje. (2016 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/inzinerines-medziagos-aliuminis-automobiliu-pramoneje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:17