Įsipareigojimų valdymo analizė


Finansų referatas. Įvadas. Turto ir įsipareigojimų valdymo sąvoka. Turto ir įsipareigojimų modelių valdymo raida. Įmonės įsipareigojimų apskaita ir įsipareigojimų apskaitos dokumentai. Įmonės įsipareigojimai darbuotojams ir biudžetui. Išvados. Literatūra.


Besikaupiančių įsiskolinimų ir įsipareigojimų straipsniai kiekvieno ataskaitinio laikotarpio pabaigoje turi būti koreguojami ypač atidžiai, sukauptos sąnaudos ir ateinančių laikotarpių pajamos finansinėje apskaitoje skirstomos ne į dvi, bet į tris grupes.

Darbo tikslas – išnagrinėti įsipareigojimų valdymo analizę.

Darbo uždaviniai:

1.Aptarti turto ir įsipareigojimų valdymo savoką;

2.Nurodyti, kokia yra turto įsipareigojimų modelių valdymo raida;

3.Susipažindinti su įmonės įsipareigojimų apskaita ir jų dokumentais;

4.Išdėstyti įmonės įsipareigojimus darbuotojams ir biudžetui.

  • Finansai Referatai
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (4201 žodis)
  • Kolegija
  • Finansų referatai
  • Microsoft Word 62 KB
  • Įsipareigojimų valdymo analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Įsipareigojimų valdymo analizė. (2014 m. Spalio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/isipareigojimu-valdymo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:46