Išlankstomas namas


Marketingo savarankiškas darbas. Rinkos segmentavimas pagal pirkėjų elgesį prekės atžvilgiu. Išlanstomo namo kainos strategija. Rėmimo priemonės ir numatomos išlaidos rėmimo veiksmams.


Pasirinkta prekė yra išlankstomas namas - „Pop-up House“ , kuriam pastatyti prireiks tik atsuktuvo. Namas yra suprojektuotas prancūzų dizainerių, jis pasižymi itin mažomis šildymo ir vėsinimo sąnaudomis. „Pop-Up House“ yra 150 kvad. m. ploto. Pats namas kainuoja ganėtinai mažai 103500 Lt. Šiam namui surinkti prireiks tik elektrinio atsuktuvo, o visas procesas užtruks apie keturias dienas.

Darbo objektas. Išlankstomas namas.

Darbo tikslas. Išanalizuoti pasirinktą prekę, jos rinką ir atlikti marketingo komplekso analizę.

Darbo uždaviniai:

Pateikti išlankstomo namo charakteristiką;

Atlikti prekės marketingo komplekso analizę;

Pateikti rėmimo veiksmus ir išlaidas.

Demografinis kriterijus - gyventojų skirstymas pagal tam tikrus pamatuojamus kriterijus: amžių, lytį, pajamas, išsilavinimą, užsiėmimą, gyvenamąją vietą ir kt. „Pop-Up House“ yra skirtas žmonėms turintiems didesnes pajamas, nes išlankstomo namo kaina yra 103500 Lt.

Psichografinis - tai segmentavimas pagal žmonių priklausymą visuomenės klasei, gyvenimo būdą bei asmenybės tipą. „Pop-Up House“ yra pastatomas greitai, jam pakanka vos atsuktuvo, namas taip pat pasižymi itin mažomis šildymo ir vėsinimo sąnaudomis, todėl jis patenkins kiekvieno vartojo poreikius.

„Pop-Up House“ gali pakeisti daugelio žmonių gyvenimą nuosavo namo statyboje, paprastas ir greitas pastatymas, mažos išlaidos. Vartojimo lygiai skirstomi į: nevartojantys prekės, kartais vartojantys prekę ir nuolat vartojantys prekę. Šios prekės vartojimo lygis yra nuolat vartojama prekė, nes pasistačius namą yra planuojama nuolatos jame gyventi, namas yra ilgaamžis.

Vartojimo motyvai skirstomi į: prekės praktinės savybės (reikia), proginis pirkimas (noriu) ir prekės prestižas (galiu). Žmonės šia prekę renkasi dėl jos praktinių sąvybių, nes „Pop-Up House“ yra ilgaamžis namas, kuriam pastatyti reikia nedaug išlaidų, taip pat gyvenant šiame name namo išlaikymo išlaidos bus daug mažesnės, nei gyvenant įprastame name.

3 . TIKSLINĖ RINKA, IŠLANSTOMO NAMO PIRKĖJAS

Hetereogeniškumo (atskirų segment skirtingumas).

„Pop-Up House“ pirkėjai yra tiek vyrai tiek moterys, amžius neturi įtakos šios prekės pirkimui.Pirkėjas turi būti novatoriškas, kad statantis namą jis ruoštųsi gyventi jame visą laiką, nes namas yra ilgaamžis, taip pat atsižvelgiantis į išlaidas namo statyboms, bei norintis kuo greičiau turėti nuosavą namą. Pirkėjo pajamos turėtų būti aukštesnės nei vidutinės, kadangi namo kaina yra 103500 Lt. Šio namo kaina gali būti mažesnė, jei norimas namo dydis yra mažesnis ir užima mažiau ploto.

Išlankstomas namas. (2015 m. Gegužės 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/islankstomas-namas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:41