Išmanieji keliai


Technologijų referatas.

Paveikslų sąrašas. Įvadas. Saulės baterijų kelias. Nyderlandų išmanusis kelias. Įkraunančios kelio juostos. Automobilių patikros vartai. Išmanieji kelio šviesoforai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kompanijos įkūrėjai teigia, kad kurti tokią technologija juos paskatino globalinis atšilimas bei kylančios iškastinio kuro kainos. Išplitus tokiai sistemai būtų galima, elektra aprūpinti visą pasaulį, sumažinant iškastinio kuro suvartojimą drastiškai.

Naktį LED lemputėmis apšviesti kelią ;

Ši technologija iš ties yra labai perspektyvi, tačiau šiam projektui reikia milžiniško valstybės finansavimo, kadangi viena plokštė kainuoja apie 10 tūkstančių eurų, o jomis padengti visus JAV asfaltuotus kelius kainuotų 56 trilijonus dolerių. Be to, tokie keliai būtų naudingi ne visur, kadangi yra vietų, kur saulė nepakyla aukštai ir ši technologija nepasiteisintu.

Tai tokia išmaniųjų kelių technologiją, kuri skenuoja automobilių numerius ir tikrina, ar jie drausti, ar tvarkingi, kiek sveria automobilis, kokiu greičiu važiuoja ir kitus parametrus. Šiuos patikros vartus naudoja čekai, kurie teigia, kad ši technologija labai naudinga ir visiškai pasiteisinusi, o tai parodo iškalbingi skaičiai. Čekijos policininkai skaičiuoja, kad dėl šios technologijos avaringumas Prahoje sumažėjo apie 30 proc., o tai pat apie 40 proc., sumažėjo pavagiamų automobilių, nes nauja sistema pagal valstybinius automobilių numerius, padeda susekti, kur keliauja vogta transporto priemonė. Aplink Praha yra įrengtos 25 tokios patikros vietos su svarstyklėmis ir 50 vietų su sektoriniu greičio matavimu.

Šią technologiją buvo planuojama įdiegti ir Lietuvoje, tačiau šis projektas nebuvo pradėtas vykdyti, dėl per mažo valstybės finansavimo.

Patikros vartų veikimo principas : 300 m – 2 km atstumu stovi dvi kameros, kurios pravažiuojantį automobilį užfiksuoja tuomet, sistema padalina atstumą iš laiko ir gauna vidutinį greitį. Duomenis apie laiką sistema gauna iš palydovo, o pravažiuojant nuskenavus krovininę transporto priemonę ir nustačius, kad jos svoris viršija leistiną maksimalų 40 tonų svorį, ji yra nufilmuojama ir perduodama kontrolei, kuri tokią transporto priemonę tuoj pat sustabdo ir atitinkamai nubaudžia. Šie įrenginiai dažniausiai yra statomi kur didžiausi transporto priemonių srautai.

  • Technologijos Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (1530 žodžių)
  • Kolegija
  • Technologijų referatai
  • Microsoft Word 2026 KB
  • Išmanieji keliai
    10 - 6 balsai (-ų)
Išmanieji keliai. (2016 m. Kovo 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/ismanieji-keliai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 11:59