Išmaniojo laikrodžio marketingo analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Išmaniojo laikrodžio Sony Smartwatch2 charakteristika. Išmaniojo laikrodžio segmentavimas. Kainų strateginiai tikslai. Sony Smartwatch 2 pateikimo būdas. Rėmimo veiksmai. Rėmimo priemonė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: Pasirinktos prekės išskirtinumo akcentavimas

Darbo uždaviniai:

2. Nurodyti prekės segmantavimo kriterijus pagal pirkėjų išorinius požymius ir jų elgesį prekės atžvilgiu.

6. Pasirinkti konkrečią rėmimo priemonę, bei apskaičiuoti numatomas išlaidas.

Darbo objektas: išmaniojo laikrodžio marketingo komplekso analizė

Mūsų pasirinkta prekė yra išmanusis laikrodis. Segmentuojant prekę pagal pirkėjo išorinius požymius nustatyta, kad nagrinėjant geografinį segmentą išmanusis laikrodis pagal tai nesegmentuojamas, nes tiek skirtingose šalyse, valstybėse mieste ar kaime ši prekė gali būti naudojama. Pagal demografinį sektorių mūsų prekę galima būtų priskirti tiek vyrams tiek moterims, šią prekę patartina naudoti nuo 16m., kurių pajamos yra didesnės nei vidutinės. Nagrinėjant psichografinį segmentą, nustatyta, kad ši prekė tinkama žmonėms, kurie daug keliauja, mokosi ar dirba. Segmentuojant pagal pirkėjų elgesį prekės atžvilgiu ši prekė skirta dažnai vartojantiems prekę, prestižinio naudojimo motyvo, supernovatoriams.

Pateikimas (paskirstymas) būna dviejų tipų:

Tiesioginis pateikimas, kuris gali vykti dviem formomis:

Išanalizavus visus rėmimo veiksmus, nustatėme, kad išmaniajam laikrodžiui ,,Sony smartwatch 2“ labiausiai tinkama rėmimo priemonė yra reklama, kadangi ji padės:

Supažindinti potencialius vartotojus su pasirinktos prekės ženklu, savybėmis, kaina, pateikimo vieta;

Priversti potencialų vartotoją galvoti apie ,, Sony smartwatch“ laikrodžio įsigijimą, parodant to naudą.

Priversti potencialų vartotoją norėti išmaniojo laikrodžio, sukuriant svajones apie jį.

Taip pat nustatėme, kad reklama ekonominiu požiūriu padeda vartotojams orientuotis prekių įvairovėje, formuoja poreikius, tiria rinką, bei padeda tobulinti gamybą. Šiuo atveju reklama socialiniu požiūriu supažindina su mokslo ir technikos naujovėmis.

Susipažinus su reklamos privalumais, parinktas įtikinantis reklamos tipas prekei reklamuoti. Reklamos priemone pasirinkome televiziją, nes tai yra viena iš efektyviausių priemonių.

Šiame paveikslėlyje pateikiama žiūrimiausių TV kanalų statistika. Atsižvelgiant į tai, kad TV3 kanalas sulaukia daugiausia žiūrovų dėmesio, prekei reklamuoti pasirinkome būtent šį kanalą. Atsižvelgiant į amžiaus segmentą prekei reklamuoti pasirinktas laikas yra vakaras (19 – 22val. ). Tai yra laikas, kada šis kanalas pritraukia daugiausia žiūrovų. Dėl didelės kainos įtakos ir atsižvelgiant į tai, kad neturime daug konkurentų pasirinkta prekė bus reklamuojama darbo dienomis 2 kartus per parą. Reklamos epizodas truktų 10 sekundžių. Vadovaudamasi TV3 kanalo pateiktomis kainomis, nustatėme, kad ši reklama mums kainuotų 2722Lt parai.

Išmaniojo laikrodžio marketingo analizė. (2015 m. Kovo 30 d.). http://www.mokslobaze.lt/ismaniojo-laikrodzio-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:24