Išorinės ir vidinės aplinkos įmonės analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Pagrindinė informacija apie įmonę. Išorinė aplinka. Tolimosios aplinkos vertinimas. Vartotojų galios įvertinimas. Tiekėjų galios įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Pakaitalų pasirodymas. Vidinė aplinka. Įmonės tikslas. Organizacinė struktūra. Technologijos. Personalas. Įmonės įvaizdis. Vizualinis įmonės įvaizdis. Ssgg analizė. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – išanalizuoti bei įvertinti pasirinktos įmonės išorinę ir vidinę aplinką.

Darbo uždaviniai:

•Atlikti įmonės išorinės aplinkos analizę;

•Atlikti įmonės vidinės aplinkos analizę;

•Atlikti įmonės SSGG analizę.

Lietuvoje yra labai daug įmonių, kurios importuoja prekes iš kitų šalių. Ir tik nedaugelis tokių įmonių, kurios pačios gamina prekes. Įmonės dažniausiai tėra tarpininkės tarp gamintojų ir vartotojų.

Gamintojai tuo pat metu yra ir tiekėjai, kurie siūlo prekes toms įmonėms, kurios užsiema būtent tų prekių pardavimu. Taip pat tiekėjai nustato savo kainą, už kurią nori parduoti produktą. Neretai kaina gali būti per didelė ir įmonės nepajėgs ar nenorės įsigyti vienos ar kitos prekės, dėl ko ir sumažėja prekių asortimentas ir vartotojams pasirinkimas yra mažesnis. Taip pat tiekėjai gali pasiūlyti prieinamą kainą įmonėms, tačiau prekės kokybė gali būti kiek prastesnė. Tačiau įmonės priimdamos tokį sprendimą – įsigyti pigesnę, bet mažiau kokybišką prekę - gerokai rizikuoja tuo, kad prekė gali būti neišparduota, nes vartotojas visuomet ieškos kuo kokybiškesnio produkto.

Išorinės ir vidinės aplinkos įmonės analizė. (2015 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/isorines-ir-vidines-aplinkos-imones-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 02:14