Išorinės ir vidinės aplinkos strateginė analizė


Vadybos savarankiškas darbas. Įvadas. Išorinė aplinka. tolimosios aplinkos įvertinimas. Vartotojų galios įvertinimas. Tiekėjų galios įvertinimas. Potencialių klientų galios įvertinimas. Tiesioginių konkurentų įvertinimas. Pakaitalų pasirodymas. Vidinė aplinka. įmonės veiklos tikslai. Organizacinė struktūra. Įmonės ssgg analizė. Išvados. Naudoti šaltiniai.


Parduotuvė - kavinė UAB " Jūratė Gulbinienė " prekiaujanti ir pati gaminanti konditerijos gaminiais yra viena iš daugelio tokio tipo įmonių Kauno mieste. Įmonė gyvuoja jau daugiau nei 20 metų. Per visą savo gyvavimo laikotarpį įmonė nuolat plėtėsi: didėjo patalpų plotai, daugėjo darbuotojų ir ypač gausėjo konditerijos gaminių asortimentas.

Darbo tikslas: Atlikti parduotuvės - kavinės „Jūratė Gulbinienė“ išorinės ir vidinių aplinkos strateginę analizę.

Darbo uždaviniai:

• Apibūdinti išorinės aplinkos įtaką;

•Nustatyti vartotojų galią;

•Įvertinti tiekėjų galią;

•Išanalizuoti tiesioginius ir potencialius konkurentus;

•Suteikti informacijos apie prekių pakaitalus.

•Aptarti tikslus, technologiją, personalą, silpnybes, stiprybes, įvaizdį.

Išorinės ir vidinės aplinkos strateginė analizė. (2015 m. Vasario 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/isorines-ir-vidines-aplinkos-strategine-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:28