Istorijai straipsniai į laikraštį


Nam7 darbai per istorijos pamokas. Kodel vaikai bega is pamoku kursini.

Istorijos namų darbas. Per istoriją dažnai daromi laikraščiai, tai štai keli straipsniai jiems. Japonijos šiaurinėje dalyje penktadienį užfiksuotas galingas. ,. Balo stiprumo pagal richterio skalę žemės drebėjimas. Stiprūs požeminiai smūgiai buvo juntami ir sostinėje tokijuje, esančiame už. Kilometrų nuo drebėjimo epicentro. Remiantis pirmaisiais pranešimais iš pačios japonijos, yra daugybė nukentėjusių žmonių. „Kyodo News“ praneša, kad nauji požeminiai smūgiai nesustabdė Nijigatos prefektūroje esančios atominės elektrinės Kašivadzaki-Kariva reaktorių – jie veikia toliau. Pagal patikslintą informaciją, 6,6 balo stiprumo požeminis smūgis buvo užfiksuotas 3.59 val. vietos (20.59 val. Lietuvos laiku). Apie aukas ir sugriovimus nepranešama.


Šių dienų aktuali problema- moksleivių nelankomumas. Dėl ko tai vyksta? Kas juos skatina nelankyti pamokų? Na, jaunimas šiais laikas nori laisvės. Kai kas pasirenka malonesnį laiko praleidimą negu sėdėjimą klasės suole. Na, bet laisvė tai yra laisvė, tačiau pamirštama apie atsakomybę. Jie jaučiasi laisvi, tačiau nejaučia atsakomybės. Bėgimas turi kažkokį motyvą , vadinasi, jie nėra motyvuoti lankyti pamokas. Žinoma daug kas priklauso ir nuo tėvų, aplinkos, draugų. Štai keli teiginiai, dėl kurių mokiniai nenor . Tarp pamokų būna laisvų pamokų ir tada jie tingi laukti, todėl nusprendžia neiti į labai daug priežasčių, tai- sveikatos sutrikimai, dėl kurių mokiniai atsilieka ir jiems tampa vis sunkiau mokytis, ir šiaip, tiesiog mokymosi sunkumai. Labai dažna priežastis yra tyčiojimasis iš vaiko, emocinė ir fizinė prievarta, nesutarimai su kitais moknes nenori mokytis. Ko nors neišmoksta, nepadaro namų darbų, todėl geriau neina į pamoką. Galbūt jas praleidinėja ir dėl to, kad nepatinka mokytojas ar jo dėstomas dalykas. Pabėgę iš pamokų mokiniai eina namo arba vaikšto kugali būti įvairių priežasčių: mokinys gali nenorėti eiti į pamoką, nes yra jai nepasirengęs arba tiesiog jam nepatinka dėstomas dalykas. Iš pamokų vaikai bėga, jei mokytojas yra griežtas. Mokyklose nėra griežtos kontrolės dėl praleistų pamokų. Jei pagauna mokinnes nenori gauti naudingos informacijos. Nepadaryti namų darbai – ne priežastis neateiti į pamoką. Iš jų bėgantys vaikai tiesiog nenori mokytis. Pats nebėgu iš pamokų – man jose viskas įdomu, noriu kuo daugiau sužinoti. Mokytojai kontroliuoja lankomumą – žurnale pažymi, kturbūt todėl, kad nepatinka mokytis. Galbūt jiems visai nepatinka mokykla, jie nesupranta, kodėl reikia mokytis, kodėl pamokos yra svarbios. Žinoma, iš pamokų bėgama ir dėl paprastesnių priežasčių. Pavyzdžiui, jei nepadaro namų darbų, o mokytojas - griežtas. Neįsivnes nepatinka mokytis. Neatėjęs į pamoką, problemų neišsprendi – nesvarbu, ar tai nepadaryti namų darbai, ar nesuprantama tema. Paskui vis tiek reikia išmokti. O savarankiškai tokie vaikai tikrai nesimoko. Mokykloje buvo atvejų, kai auklėtojai važiavo kalbėtis su pamokas pragal gyvena blogose šeimose, kur tėvai neprižiūri. Arba pradeda draugauti su netinkamais žmonėmis, kurie išveda iš kelio, paskatina nelankyti pamokų. Kai kurie pamokas praleidinėja tiesiog todėl, kad tingi. Esu kartą pabėgęs iš pamokų. Nelabai geras jausmas, todėl niekad nebebėgsiu.

  • Istorija Namų darbai
  • 2011 m.
  • 4 puslapiai (1407 žodžiai)
  • Istorijos namų darbai
  • Microsoft Word 811 KB
  • Istorijai straipsniai į laikraštį
    10 - 3 balsai (-ų)
Istorijai straipsniai į laikraštį. (2011 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/istorijai-straipsniai-i-laikrasti.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:01