Ištvermės lavinimo treniruotė


Technologijų praktikos ataskaita.

Ištvermės lavinimo treniruotė technologijų brandos egzamino darbas. Darbo sauga. Baigiamojo darbo paslaugos aprašymas Treniruočių programa.


Treniruotės visada pradėti nuo gero apšilimo, nepamiršti tempimo pratimų. Tai svarbu norint išvengti traumų. Geras apšilimas padės gerai jaustis visos treniruotės metu, o gera savijauta treniruotės metu skatins ir vis efektyviau įtrauks į fizinę veiklą.

Labai svarbu techniškai atlikti pratimus. Esant blogai technikai, didėja traumų tikimybė, o rezultatai nėra tokie efektyvus kokių norėtųsi. Taip pat labai svarbu taisyklingas kvėpavimas. Esant netaisyklingam kvėpavimui gali kilti sveikatos problemų.

Žinoma, ne visada viskas priklauso nuo paties savęs, dažnai žmones pamiršta apie tai, kad svarbi yra avalynė, dažnai jie pagaili šiek tiek daugiau pinigų ant kokybės. Taigi geriau būtų sumokėti daugiau, tačiau jaustis patogiai, bei užtikrintai.

1. Lengvas - tai dažniais tiems, kurie pradeda sportuoti, todėl jiems tenka eiti 1-2 kartus per savaitę bei krūvis būna labai mažas.

2. Vidutinis (optimalus) - tai žmonėms kurie nori palaikyti figurą, tai pat ir jaustis sportiški, žinoma, jų poreikiai kiek didesni, apsilankyti salėje 2-3 kartus per savaitę bei krūvis turi būti didesnis.

Ištvermės lavinimo treniruotė. (2016 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/istvermes-lavinimo-treniruote.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:53