Įvaizdis ir reputacija AB "Akmenės cementas"


Verslo referatas.

Įvadas.  ab „Akmenės cementas“ ir jos veiklos pristatytmas. AB „Akmenės cementas“ apibūdinimas. Ab „Akmenės cementas “ įvaizdžio ir reputacijos praktikos analizė. Prekės ženklo išraiška. Funkcinės reputacijos formavimo praktika. Socialinės reputacijos formavimo praktika. Žaliosios reputacijos formavimo praktika. AB „Akmenės cementas“ organizacijos įvaizdis ir reputacija tarp vartotojų/klientų. AB „Akmenės cemento“ empyrinio tyrimo rezultatų apibendrinimas, išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – Išanalizuoti AB „Akmenės cementas“ įvaizdį ir reputaciją. Šiam tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai:

Atlikti cemento gamyklos įvaizdžio ir reputacijos formavimo praktikos analizę.

Atlikti viešosios nuomonės, apie Akmenės cementą tyrimą.

Identifikuoti AB „Akmenės cementas“ įvaizdžio ir reputacijos formavimo praktikos stiprybes bei silpnybes.

Pateikti organizacijos Akmenės cemento išvadas.

Darbo metodai – mokslinės literatūros ir statistinių tyrimų duomenų analizė.

Pirmojoje darbo dalyje pateikiama pagrindinė informacija apie AB „Akmenės cementas“ veiklą susipažįstama su jos metinės apyvartos duomenimis, darbuotojų skaičiumi, taip pat nustatoma ar įmonė turi dukterinių kompanijų. Antrojoje darbo dalyje atliekama įvaizdžio ir reputacijos formavimo praktikos analizė, kurioje bus galima pastebėti kaip formuojamas įmonės įvaizdis AB „Akmenės cementas“ juridiniams ir fiziniams asmenimis. Trečioje – atliekamas kokybinis, viešosios nuomonės apie bendrovę tyrimas, kuris padės nustatyti įmonės ryšius su išoriniu pasauliu, o ketvirtoje dalyje identifikuojami Akmenės cemento empyrinio tyrimo rezultatų apibendrinimas, išvados, bandysiu pateikti sprendimus, kurie pagerintų įmonės įvaizdį.

Šioje darbo dalyje bus apibūdinta apie Akmenės cementą, sudaryti pagrindiniai jos veiklos rodikliai. Išanalizuosiu, kada ir kaip įmonė pradėjo savo veiklą, aptarsime įmonės vertybes, viziją ir jos misiją.

Šiame skyriuje apžvelgsime AB „Vilkyškių pieninės“ vizualinę identiteto išraišką, funkcinės reputacijos formavimo praktiką bei socialinės ir žaliosios reputacijos formavimo praktikas.

Organizacijos įvaizdis –tai įspūdis, kurį susidaro individas apie organizaciją konkrečiu laiko momentu (Drūteikienė, 2015). Tai mūsų mintyse matomas vaizdas bei kitos sąsajos, gavus tam tikrą informaciją, signalus apie, šiuo atveju, Akmenės cementą. Kaip matome paveikslėlyje 1, organzacijos įvaizdį sudaro platus aspektų spektras.

Platus įvaizdžio sudedamųjų dalių spektras tik įrodo, jog bendrovės įvaizdžio sudarymas nėra lengvas dalykas, juo labiau sunku jį visuomet išlaikyti nepriekaištingą, kadangi net viena maža klaidelė gali formuoti visiškai priešingas sąsajas negu tikimąsi. Akmenės cementas, kaip ir kitos, siekia sudaryti kuo geresnį ir šaunesnį paveikslą mūsų sąmonėje. Šiandien daugelis įmonių siekia ne tik pozityvaus organizacijos įvaizdžio bet ir susidaryti kuo geresnę reputaciją, kadangi šiandien gera reputacija gali lemti ne tik pozityvų vartotojų požiūrį, bet ir finansinę naudą.

Vizualinę organizacijos išraišką sudaro logotipas, jo panaudojimas, spalvos, pavadinimas, trumpinai, šūkiai ir kiti elementai. Nagrinėjant AB „Akmenės cementas“ vizualinį identitetą, visų pirmą reikia atkreipti dėmesį, į svarbiausią elementą – logotipą. (žr. paveikslėlis 2).

Įmonės prekės ženklas ganėtinai paprastas, konkretus ir aiškus. Nors po juo slepiasi didžiausia cemento gamykla Lietuvoje. (žr. paveikslėlis 3).

Organizacijos socialinė atsakomybė – tai ideologija, politika bei praktika, kuomet organizacija į savo veiklą savanoriškai įtraukia socialinius ir aplinkosauginius aspektus, vadovaujasi pagarbos žmogui ir gamtai vertybėmis. Organizacijos socialinė atsakomybė nusako tai, kad organizacija, siekdama pelno ir vystydama savo kasdienę veiklą, lygiagrečiai turi rūpintis ir visuomenės interesais (Šmaižienė, 2015). Taigi taip AB „Akmenės cementas“ formuoja savo socialinę reputaciją:

Apsilankiau Akmenės cemento „Facebook‘o“ paskyroje. Pati paskyra yra nelabai aktyvi, turinti tik 499 žmonės kurie mėgsta tai, bet pamačiau štai tokius 8 geriausius įvertinimus. (žr. Paveikslėlis. 5).

„Ir vėl į vienus vartus- tik energetikai Lietuvoje žino, kaip valdyti šalį, kaip turi veikti ekonomika. Pelnai didžiausi ir pamirštama, kad gaunami iš mūsų, paprastų vartotojų, kišenės.O nei vienas pareigūnas nei dirbo gamyboje, nei bandė parduoti ką nors apskritai savo gyvenime, nei supranta, kas yra verslas. Juokinga girdėti monopolininko komentarus, kaip jam gerai, kai našta yra uždedama verslui. Gaila, kad "Verslo žinios" pamažu nustoja būti verslo gynėjais ir pereina į valstybės įmonių, kurios yra monopolistės, pusę. O gal čia tokia politika Vyriausybės- imti ir panaikinti pramonę išvis? Liks tik IT, NT ir prekybos centrai bei kepyklėlės ir siuvyklos.“

  • Verslas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 19 puslapių (3763 žodžiai)
  • Verslo referatai
  • Microsoft Word 1683 KB
  • Įvaizdis ir reputacija AB "Akmenės cementas"
    10 - 9 balsai (-ų)
Įvaizdis ir reputacija AB "Akmenės cementas". (2016 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdis-ir-reputacija-ab-akmenes-cementas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:30