įvaizdžio analizė


Vadybos analizė. UAB ,,Norfa” įvaizdžio elementų analizė UAB ,,Norfa’’ filosofija. Vizualinė išraiška. Organizacinė elgsena. Naudojama reklama Televizija. Radijas. Spauda. Palaikomi ryšiai su visuomene. Organizacijos kultūra. Išvados. Literatūra.


Siekiant geresnio bendrovės įvaizdžio, prekybos centrai „Norfa“ turėtų gerinti aptarnavimo kultūrą.

UAB „Norfos mažmena“ turi, puikiai atspindinti organizacijos filosofiją, bendrovės logotipą bei reklaminį šūkį, kuriame pabrėžtas praktiškumas į kuri organizacija orientuojasi siekiant pritraukti tam segmentui priklausančius pirkėjus.

  • Vadyba Analizės
  • 2014 m.
  • 28 puslapiai
  • Vadybos analizės
  • MS PowerPoint 1790 KB
  • įvaizdžio analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
įvaizdžio analizė. (2014 m. Vasario 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:59