Įvaizdžio formavimas buitinės chemijos prekės ir kosmetika


Ekonomikos referatas. Įvadas. Įvaizdžio formavimo teorinės prielaidos. Įvaizdžio samprata. Įvaizdžio tipai. Įvaizdžio kūrimo modeliai. Įmonės veiklos analizė. Personalo tarnybos funkcijų analizė. Įmonės valdymas ir organizacinė struktūra. Įvaizdžio formavimas. Įmonės įvaizdžio formavimo modelis. Įmonės įvaizdžio kūrimo priemonės. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra.


Šiame darbe nagrinėjama įmonė, privati įmonė, kuri gamina ir realizuoja skirtas plaukų priežiūrai bei buitinės chemijos prekes, todėl įvaizdžio formavimas jos veikloje turi didelės įtakos gamybos kokybės ir realizacijos procesams. Tyrimo tikslas – išnagrinėti įmonės įvaizdžio kūrimo procesus firmoje.

Išnagrinėjus įmonės veiklą, paaiškėjo, kad įmonės įvaizdžio kūrimo modelyje strateginis valdymas nėra įtraukiamas į organizacijos individualumą, jis išskiriamas kaip atskira sritis, veikianti tiek organizacijos individualumą, tiek identitetą. Organizacijos „Koslita“ reputacija yra galutinis taškas, ji susiformuoja organizacijos įvaizdžio pagrindu. Ją veikia grįžtamasis ryšys - iš organizacijos įvaizdžio ir reputacijos į strateginį valdymą.

UAB „x“ įvaizdis yra kuriamas kiekvieno jos atskiro nario pagalba, t.y. kiekvienas įmonės darbuotojas yra atsakingas už bendrąjį firmos įvaizdį. Įvaizdžio kūrimas vykdomas šių priemonių pagalba: firmos vardas; reklama; pardavimų skatinimas; populiarinimas; prezentacijos.

Taigi tiek vidinis, tiek išorinis įmonės „x“ įvaizdžiai yra nukreipti vienu tikslu – pasiekti nepriekaištingą įmonės reputaciją. Daugeliu atveju tai įmonei pasiekti pavyksta, todėl bendrasis jos įvaizdis yra geras ir vertas vartotojų bei įmonės darbuotojų pasitikėjimo.

Kad įvaizdis būtų dar geresnis, įmonei „x“ svarbu pasitelkti kuo įvairesnių įvaizdžio kūrimo įrankių ir naudotis kompetetingų konsultantų paslaugomis.

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 28 puslapiai (6565 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 103 KB
  • Įvaizdžio formavimas buitinės chemijos prekės ir kosmetika
    10 - 2 balsai (-ų)
Įvaizdžio formavimas buitinės chemijos prekės ir kosmetika. (2013 m. Birželio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-formavimas-buitines-chemijos-prekes-ir-kosmetika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:30