Įvaizdžio formavimas ir palaikymas


Vadybos diplominis darbas. Baigiamojo darbo anotacija. Įvadas. Įvaizdžio vaidmuo ir formavimasis. Įmonės įvaizdžio esmė bei reikšmė. Įvaizdžio formavimo ypatumai. Įmonės įvaizdžio kūrimo principai. Įmonės įvaizdžio modelis. Organizacijos įvaizdžio formavimas ir palaikymas. Organizacijos susiformavimo procesas. Įmonės įvaizdžio formavimo priemonės ir galimybės. Ryšių su visuomene organizavimas. Prekės ženklo sąvoka, jos vartojimas. Interneto teikiamos galimybės formuoti ir palaikyti organizacijos įvaizdį. Švenčionėlių Jaunimo centro įvaizdžio analizė. Jaunimo centras nacionaliniame kontekste. Jaunimo centro vykdoma veikla. Jaunimo centro vartotojų nuomonės tyrimo duomenų analizė. Išvados ir siūlymai. Summary. Literatūros sąrašas. Priedas. Pademonstruotų profesinių kompetencijų sąrašas.


Baigiamajame darbe analizuojama įvaizdžio reikšmė ir svarba organizacijai, pateikiamas organizacijos įvaizdžio modelis, taip pat įvaizdžio formavimosi etapai, išskiriamos įvaizdžio formavimo priemonės, kurių pagalba organizacija stengiasi susidaryti teigiamą vartotojų nuomonę. Pristatomas Švenčionėlių jaunimo centras, kaip visuomeninė organizacija, aptariamos vykdomos veiklos, jį supančios aplinkos, dabartinė centro padėtis. Nagrinėjamas vartotojų požiūris į jaunimo centro įvaizdį.

Kiekvienai organizacijai labai sverbu yra sukurti teigiamą įvaizdį. Tai padeda organizacijai įsitvirtinti rinkoje, teikia konkurencinį pranašumą. Organizacijos populiarinimas visuomenėje padeda pritraukti daugiau vartotojų.

Darbo objektas yra jaunimo centro įvaizdžio formavimas. Tyriamojoje darbo dalyje pateikiamas vartotojų nuomonės tyrimas.

Darbas susideda iš teorinės dalies analizės, Jaunimo centro tyrimo ir empyrinės dalies. Atlikus vartotojų nuomonės tyrimą, darbe pateikiamos išvados bei siūlymai.

Įvaizdžio formavimas ir palaikymas. (2014 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-formavimas-ir-palaikymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:21