Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų perspektyvos Lietuvoje


Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Įvaizdžio teoriniai aspektai. Įvaizdžio sąvokos apibrėžimas. Įvaizdžio formavimas ir jo reikšmė. Organizacijos įvaizdžio elementai. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tyrimo metodika. Tyrimo etapai. Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų poreikio tyrimo rezultatai. Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų perspektyvos. Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų tendencijų vertinimas. Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų perspektyvų Lietuvoje numatymas. Literatūra.


Temos aktualumas. Pastaruoju metu ir mūsų šalyje jau niekas neabejoja, kad vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių visuomenės požiūrį į konkrečią instituciją, jos ekonominę sėkmę, yra įmonės įvaizdis. Vis didėjanti kova rinkoje vyksta ne tik tarp paslaugų ir įmonių, bet ir tarp jų įvaizdžių. Kiekvienai įmonei labai svarbu formuoti tokį savo įvaizdį, kad jis būtų visapusiškai palankus. Ateities rinkoje tarp gausybės panašios kokybės paslaugų bei prekių, svarbų vaidmenį vaidins įmonės įvaizdis bei stilius. Jų formavimui bus pasitelkiamos specialistų rekomendacijos ir patarimai.

Darbo tikslas – atskleisti įvaizdžio formavimo specialistų teikiamų paslaugų perspektyvas Lietuvoje.

Darbo uždaviniai:

1.Išnagrinėti įvaizdžio formavimo teorinius aspektus;

2.Aprašyti darbe naudotus tyrimo metodus, bei tyrimo eigą;

3.Apibendrinti įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų poreikio internetinės apklausos rezultatus;

4.Atskleisti įvaizdžio formavimo specialistų teikiamų paslaugų perspektyvas Lietuvoje.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (4770 žodžių)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 93 KB
  • Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų perspektyvos Lietuvoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Įvaizdžio formavimo specialistų paslaugų perspektyvos Lietuvoje. (2014 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-formavimo-specialistu-paslaugu-perspektyvos-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:27