Įvaizdžio Įvertinimas


Vadybos kursinis darbas. Projekto tikslas. Pirmasis žvilgsnis. Įvertinkite šiuos organizacijos įvaizdžio aspektus Aspektai Vertinimas skalėje. Kas yra organizacija vartotojo jūsų akimis. Vizualusis identitetas Elementai Vertinimas skalėje. Firminis stilius. Elementai Sąvoka Vertinimas skalėje. Kokias komunikacijos priemones naudoja. Pagrindiniai organizacijos kultūros elementai. Organizacijos kultūros elementai Svarbūs požymiai formuojant įvaizdį. Organizacijos kultūros tipas pagal. Fink ir. Stoll 1998 Iniciatyvi organizacija. Įvaizdžio situacijos analizė Ar organizacija turi aiškią įvaizdžio formavimo strategiją ? Kokia ji ? *. Koks jūsų pasirinktos organizacijos įvaizdis kultūros paslaugų rinkoje. Kokį įvaizdį Organizacija turėtų suformuoti. Ko organizacijai trūksta , kad suformuotų norimą įvaizdį. Kokie pagrindiniai trukdžiai. Išvados ir siūlymai.


Įmonės interjeras atspindi jos savybes ir yra malonus vartotojui. Čia netrūksta erdvės bei šviesos, tinkama spalvinė gama, kuri sudaro vieningą visumą. Čia kuriamas pramogų miesto vaizdas į kurį norėtų užsukti kiekvienas vaikas – daug spalvų ir įdomus interjero išdėstymas.

UAB „Pramogų imperija“ yra įsikūrusi moderniame ir patogiame dviejų aukštų prekybos centre BIG , tai užtikrina lengvą šios įmonės suradimą, tačiau strateginė vieta nėra labai patogi, kadangi prekybos centras yra įsikūręs miesto pakrastyje, vartotojai mieliau renkasi patogiau ir greičiau pasiekiamą vietą.

„Pramogų imperija“ - pavadinimas puikiai nusako organizacijos veiklą ir siūlomas paslaugas. Tačiau išskirtinumo požiūriu nėra išsiskiriantis iš kitų organizacijų pavadinimų, nes daguma iš jų taip pat dažnai naudoja vieną iš šių žodžių kaip, kad pavyzdžiui : „Virtuvės technikos imperija“ ar „pramogų pasaulis“. Taip pat pavadinimas yra daugiau orientuotas į suaugusius o ne jaunesnio amžiaus asmenis . Tai parodo gerą pasirinkimą pavadinimo kadangi klientai yra tėvai, o paslauga suteikiama jų vaikams.

Organizacijos ženkle yra pavaizduoti du spalvingi su apranga kirminai, tad ženklas iškart išsiskiria iš kitų organizacijų, tačiau panašias paslaugos teikančios organizacijos taip pat naudoja panašius objektus. Galima įvertinti šią poziciją teigiamai, nes panašus ženklas iškart klientui nurodo kuo užsima organizacija atsižvelgiant į standartus, tačiau taip pat galima vertinti ir neigiamai, nes pastebimas panašumas su kitomis organizacijomis teikiančomis šias paslaugas.

Kadangi teikiama paslauga yra skirta vaikams tai logotipas teisingai atspindi organizaciją ir jos veiklą. Logotipe esantys piešinaiai yra žaismingi ir vaikiški, patraukiantys būtent jaunesnio amžiaus klientų dėmesį. Taip pat įtraukta daugiau ryškių spalvų, kurios suteikia raiškos o organizacijos pavadinimas yra centre su išsiryškinačiomis raidėmis taip nenustelbdamas nei logotipe esančių paveikslėlių ir tuo pačiu nesusiliejantis su jais.

Šūkyje aiškiai išreiškiama idėja sudaranti teigiamą įspūdį apie organizaciją ir taip pat aiškiai, tačiau kūrybiškai ir kartu paprastai paaiškinamos suteikiamos paslaugos. Maloniai ir skatinamai pabandyti kreipiamasi į klientą.

Įvaizdžio Įvertinimas. (2015 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 00:21