Įvaizdžio stiprinimas


Pasiūlymai ivaizdzio stiprinimui. Įmonės įvaizdžio stiprinimas.

Marketingo kursinis darbas. Kursinis darbas apie įvaizdžio stiprinimą. Įvadas. Įvaizdis teoriniu aspektu. Įvaizdžio samprata. Įmonės identitetas. Išskiriami šie pašaliniai veiksniai:. Įmonės įvaizdžio kūrimas. Įvaizdžio vertinimas. Reklama. Komunikacija. Įmonės stilius. Firmos stilių sudaro:. Uab walking parduotuvės trendexpress įvaizdžio stiprinimas. Uab „walking“ parduotuvės „trendexpress“ charakteristika.


Aktualumas. Šiandieniniame verslo pasaulyje kiekviena firma siekia pelno, mėgina būti stipri, išlikti aktyvioje rinkoje bei būti pranašesne už konkurentus. Kiekviena įmonė turi stengtis išlaikyti savo verslą kuo efektingesniais būdais. Vienas iš jų, turėtume pabrėžti, kad labai svarbus yra įmonės įvaizdis, prekių bei paslaugų pateikimas vartotojams.

Kiekviena įmonė žino, kad tinkamai pateiktas prekių asortimentas turi didelės įtakos jos pelningumai. Vienaip ar kitaip įvaizdis, kaip socialinis - psichologinis fenomenas, paliečia kiekvienos įmonės/organizacijos gyvenimą. Tačiau vadovai ne visada turi aiškų supratimą apie šio fenomeno prigimtį, būdus jį valdyti bei stiprinti.

Nuolat besikuriančioms firmoms, įmonėms bei organizacijoms nebeužtenka vien tik kokybiškų prekių, patrauklių ir kaina viliojančių pasiūlymų. Konkurencijai įveikti reikia pasitelkti originalumu, kad vartotojai būtų sudominti, todėl įvaizdžio stiprinimas įmonėje yra vienas aktualiausių uždavinių norint pritraukti kuo daugiau klientų.

Problema. Šiuolaikinės rinkos sąlygomis, kai yra didelė pasirinkimo galimybė, o pagrindinė problema - ne pagaminti prekes, o jas parduoti, konkuruojančios įmonės stengiasi išsiskiti savo įvaizdžiu. Tačiau sustiprinti ir patobulinti jau esamą įvaizdį yra viena iš sunkiausių uždavinių kiekvienam įmonės vadovui.

Tikslas. Įvertinti parduotuvės „trendexpress“ įvaizdį ir numatyti galimas jo stiprinimo galimybes.

Uždaviniai.

Apibūdinti įvaizdžio sampratą;

Parinkti tinkamiausius įmonei įvaizdžio stiprinimo metodus, remiantis teorijos analize;

Padaryti išvadas.

Įvaizdžio stiprinimas. (2013 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-stiprinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 12:07