Įvaizdžio tyrimas


Drogo produkto ivaizdis. Ivaizdzio strategija diplominis. Imones ivaizdzio stiprybes.

Verslo kursinis darbas. Uab „drogas“ įvaizdžio tyrimas. Santrauka. Uab "drogas" veiklos, informacijos šaltinių ir tyrimo metodikos apžvalga. Įmonės įvaizdis teoriniu aspektu. Įmonės įvaizdžio esmė. Įmonės įvaizdį lemiantys veiksniai. Įmonės vartotojo įvaizdis. Įmonės vadovo įvaizdis. Įmonės vizualusis įvaizdis. Įmonės įvaizdžio strategijos. Uab "drogas" įvaizdžio tyrimas. Uab "drogas" įvaizdį lemiančių veiksnių analizė. Uab „drogas“ vadovo įvaizdis. Uab „drogas“ vizualusis įvaizdis. Uab „drogas“ ssgg analizė. Išvados ir pasiūlymai. Terminų ir sąvokų žodynas. Literatūros sąrašas.


Darbo objektas yra UAB „Drogas“ įvaizdis. Šiuo darbu buvo bandoma išanalizuoti kaip yra kuriamas įmonės įvaizdis, kokie veiksniai jį lemia, su kuriomis problemomis susiduria įmonė formuodama savo įvaizdį. Šiais laikais norint išsilaikyti rinkoje, sulaukti didžiulio vartotojų dėmesio būtina suformuoti įmonės įvaizdžio formavimo strategiją. Įvaizdžio kūrimas yra sudėtingas procesas, kurį būtina geria apgalvoti, ypač žvelgiant konkurenciniu požiūriu. Tam, kad išsiaiškinti visus iškeltus uždavinius ir tikslus buvo pasirinkta mokslinės literatūros analizė, apklausa. Gauti rezultatai, aprašomi paskutiniame empirinio tyrimo lape, parodo, jog be įmonės vadovo, personalo ryžto, įvaizdžio kūrimo nebus sukurtas ir visos įmonės įvaizdis. Nepaisant ot, kad UAB „Drogas“ yra viena populiariausių įmonių, pasak atlikto tyrimo, įmonė susiduria su įvaizdžio kūrimo strategijos spragomis. Taigi, reklama yra vienas iš būdų tobulėti ir kilti rinkoje. Kita vertus, pats klientų aptarnavimas, personalo kompetetingumas pritraukia vartotojus.

Atlikus UAB „Drogas“ analizę, galima daryti išvadas, jog tam, kad būtų pasiekti visi užsibrėžti tikslai, įmonė turi remtis savo stiprybėmis ir galimybėmis, o iškylančias grėsmes, tokias kaip didelė konkurencija, įveikti tobulinant savo įvaizdį, ne tik išorinį, bet ir vidinį.

Paskutiniame lape, pristačius kursinio darbo išvadas, galima pasakyti, jog jei vadovas, kurdamas įmonės įvaizdį, labiau kreips dėmesį į išorinius veiksnius ir netobulins savo įgūdžių, nekels personalo įvaizdžio, nesirūpins vartotojų poreikių patenkinimu, tuomet UAB „Drogas“ nepakils rinkoje. Todėl įmonės vadovas, personalas turi rasti būdų kaip tapti dar išskirtinesniais ir stipresniais konkurentais kitoms įmonėms bei dar populiaresniais tarp vartotojų

Įvaizdžio tyrimas. (2013 m. Gegužės 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 08:14