Įvaizdžio vertinimas UAB Eurokos


Vadybos referatas. Įvadas. Įvaizdis teoriniu aspektu. Personalo įvaizdis. Personalo vadovo įvaizdis. Vizualusis įvaizdis. Įmonės ir personalo įvaizdžio strategijos. Uab „Eurokos“ aprašymas. Personalo įvaizdžio vertinimas Uab ,,eurokos” organizacijoje. Tyrimo apibūdinimas ir imties charakteristikos. Tyrimo rezultatų pateikimas. Uab „Eurokos“ SSGG analizė. Išvados. Literatūra. Priedai.


Temos aktualumas. Personalo įvaizdis - tai tarsi įmonės sukurta reputacija per tam tikrą laiką, kuri labiausiai priklauso nuo to kaip įmonė geba perteikti save visuomenei. Personalo įvaizdis gali labai padėti įmonių konkurencinėje kovoje, kuri kasdien vis labiau juntama. Vis daugiau kompanijų suvokia įvaizdžio svarbą, siekdami ekonominės sėkmės ir stabilumo. Geras personalo įvaizdis yra būtina sąlyga įmonei, norinčiai pasiekti ilgalaikę ir stabilią verslo sėkmę, pritraukiant naujus klientus, taip pat skatina pardavimus, didina įmonės plėtros galimybes. Daugelis įmonių net nesusimąsto, kad įmonės personalo įvaizdis yra vienas svarbiausių aspektų sėkmingos įmonės veikloje, įmonės orientuojasi į gamybą, į vartotojų poreikių tenkinimą, nors pirmas žingsnis, ką turi padaryti įmonė - susikurti tokį įvaizdį, kuris pritrauktų vartotojus. UAB „Eurokos“ stengiasi sukurti tokį įvaizdį, kuris padėtų lengviau pasiekti užsibrėžtų tikslų rinkoje. Visa tai galima pasiekti per ryšius ir visuomene bei reklamą. Sėkminga UAB „Eurokos“ veikla pasiekiama per prekės kokybę, kainą ir personalo įvaizdį.

Darbo aktualumas: kiekvienas vartotojas tikisi, kad ne tik perkamos prekės būtų kokybiškos už gerą kainą, bet nori, jog aptarnaujantis personalas būtų išvaizdus, maloniai bendraujantis ir profesionalus.

Darbo obejktas: UAB „Eurokos“ personalo įvaizdis.

Darbo tikslas: Išanalizuoti UAB „Eurokos“ personalo įvaizdį.

Darbo uždaviniai:

Išnagrinėti įmonės personalo įvaizdžio formavimą teoriniu aspektu.

Ištirti UAB „Eurokos“ personalo įvaizdį lemiančius veiksnius.

Atlikti UAB „Eurokos“ SSGG analizę.

Darbo metodai: Mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa.

Apie tai, kas yra įvaizdis, rašė daugelis autorių. Žodis „Įvaizdis“ reiškia paveikslą, pavidalą, vaizdą, atspindį, parodymą, vaizdinį, panašumą, nors tai nevisiškai atskleidžia tikrąją įvaizdžio esmę. Įmonės ir personalo įvaizdis yra bendras ir vientisas įvairių visuomenės grupių suvokimas ir supratimas apie kokią nors įmonę ir jos veiklą. Dažniausiai įvaizdis įvardijamas kaip visuma žmonių sąmonėje kylančių įvairių nuomonių, požiūrių apie įmonę, kaip apie tam tikrą objektą. Plačiau kalbant apie įmonės įvaizdį, išskiriami įvairių užsienio ir lietuvių autorių įmonės įvaizdžio apibrėžimai.

Kartais konkurentų pasiūlymai yra vienodi, tačiau pirkėjai skiria juos pagal bendrovių prekių ženklų ir personalo įvaizdį. Todėl įmonės stengiasi suteikti sau tokį įvaizdį, kuris išskirtų jas iš konkurentų. Įmonės įvaizdis turi perduoti vieną aiškų pranešimą apie svarbiausius produkto pranašumus. Jei įmonė nori, kad asocijuotųsi su puikiai paslaugų kokybe, įvaizdis turi būti kuriamas kiekveiname įmonės žingsnyje ir pasakytame žodyje. Personalas turi atrodyti ir elgtis taip, kad vartotojas išskirtų jį iš kitų įmonių personalų ir rinktusi būtent šią įmonę.

Įmonė gali pasiekti konkurencinio pranašumo, priimdama į darbą labiau kvalifikuotą personalą ir geriau jį apmokydama už konkurentus. Įmonė, diferencijuodama savo personalą, turi labai kruopčiai jį pasirinkti ir apmokyti. Personalas turi būti labai kompetetingas – turėti reikiamų žinių bei gebėjimų. Bendraujantys su klientais įmonės žmonės turi būti mandagūs, draugiški ir paslaugūs. Klientai turi būti aptarnaujami patikimai ir tiksliai. Personalas turi stengtis suprasti kliento norus, atvirai su juo bendrauti, greitai patenkinti kliento poreikius bei spręsti jo problemas. (Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V., 2003)

Kiekvienas darbuotojas yra įmonės įvaizdžio dalis, todėl būtina kreipti dėmesį į jų aprangą. Jei įmonei tai nerūpi, ji greičiausiai nesusiduria su klientais. Įmonės per darbuotojų aprangą parodo vidinę kompanijos kultūrą. Kai kurios organizacijos mėgsta uniformas – vienodas aprangas, jos kuria griežtesnės, atsakingesnės įmonės įvaizdį. O štai laisva apranga byloja apie šiltesnį klientų aptarnavimo atstovų bendravimą. Apranga daro įtaką ir pačių darbuotojų būsenai. Vienaip žmogus jaučiasi vilkėdamas kostiumą ar kostiumėlį, ir visai kitokius pojūčius bei nusiteikimą sukuria chalatas ar sportinė apranga. Tai turi įtakos pasitikėjimui, padeda susikaupti ir nusiteikti dirbti.

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 22 puslapiai (3914 žodžių)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 88 KB
  • Įvaizdžio vertinimas UAB Eurokos
    10 - 7 balsai (-ų)
Įvaizdžio vertinimas UAB Eurokos. (2015 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-vertinimas-uab-eurokos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:32