Įvaizdžio vertinimas


Vadybos kursinis darbas. Šampūno kamill įvaizdžio vertinimas. Įvadas. Prekės ženklo įvaidžio samprata. Tyrimo metodologija. Apklausos rezultatų analizė. Demografiniai rezultatai. Šampūno pirkimo įpročiai. Ženklų įvaizdžio vertinimas. Hipotezių tikrinimas. Įšvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Problema: Rinkoje yra labai sunku išskirti savo produktą iš minios ir įsitikinti kad jis bus perkamas, todel labai svarbu efektyviai išnaudoti produkto unikalumo pabrėžimą. Yra labai daug skirtingų sprendimų bet svarbiausia yra išsirinkti tinkamiausią įmonei.

Objektas: Produkto unikalumo pabrėžimas, įpakavimu, efektyvumas.

Tikslas: ištirti penkių šampūnų prekės ženklų įvaizdžius ir tai, kokias emocines savybes jie sukelia pirkėjams. Šio darbo tyrimo objektas – prekės ženklai : “Kamill” , “Garnier” , “Loreal” , “Head&Shoulders” , “Gliss Kur”.

Uždaviniai:

•Apibėžti prekės ženklo įvaizdį ir jo reikšmę;

•Apžvelgti kitų autorių atliktus prekės ženko įvaizdžio tyrimus;

•Sudaryti apklausos anketą ir apklausti respondentus;

Įvaizdžio vertinimas. (2014 m. Gruodžio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/ivaizdzio-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:39