Jacobs kavos marketingo komplekso analizė


Ekonomikos skaidrės. „Jacobs“ kavos marketingo komplekso analizė. Įvadas. Šios analizės uždaviniai. Kavos ,,JACOBS“ charakteristika. Trumpa kavos ,,JACOBS“ istorija. Makroaplinka - PEST analizė. Mikroaplinka – 5 jėgų Porterio modelis. Swot/ ssgg. “Jacobs” marketingo komplekso analizė 4P. P - prekė. Prekės asortimentas. “Jacobs” kavos asortimento plotis ir gylis. Kavos “Jacobs” rūšys. Prekės identifikavimo parametrai - ženklas, vardas, logotipas, simbolis. Prekės pakuotė, žymėjimas. Prekės klasifikavimo būdai. Naujų prekių kūrimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekės gyvavimo ciklo strategijos. P - kaina. Kainodaros tikslai. Kainos nustatymo metodai ir strategijos. “Jacobs” kainų palyginimai prekyboje. “Jacobs” kavos konkurentų kainos. P - paskirstymas. “Jacobs” kavos paskirstymo kanalai. “Jacobs” kavos importuotojo monopolija. P - rėmimas. “Jacobs” rėmimo veiksmai ir būdai. “Jacobs” ryšiai su visuomene/ Populiarumas. “Jacobs” rėmimo strategija/segmentavimas. “Jacobs” pardavimų skatinimas. “Jacobs” reklama. Prie Rotušės stovėjo didžiulė Jacobs sofa. Viduje visus vaišino kava, šokoladu ir sausainiais. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai. Bendras kavos importas ir eksportas LT. Kavos kainos pokyčiai Lietuvoje.

  • Ekonomika Skaidrės
  • 2014 m.
  • 47 puslapiai
  • Ekonomikos skaidrės
  • MS PowerPoint 2131 KB
  • Jacobs kavos marketingo komplekso analizė
    10 - 4 balsai (-ų)
Jacobs kavos marketingo komplekso analizė. (2014 m. Sausio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/jacobs-kavos-marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:30