Jaunimo mokymosi ir karjeros galimybių pažinimas ir planavimas. Kokie socialinio darbuotojo perspektyviniai vaidmenys?


Sociologijos esė. Jaunimo mokymosi ir karjeros galimybių pažinimas ir planavimas. Kokie socialinio darbuotojo perspektyviniai vaidmenys.


Mokymasis ir profesijos karjeros planavimas yra visą gyvenimą trunkantis procesas. Profesinio orientavimo paslaugos čia yra labai svarbios. Profesinis orientavimas siekia padėti jaunimui pasirinkti mokymosi profilį, profesiją, darbinę veiklą. Profesinis konsultavimas yra tęstinė veikla – turi tęstis profesinio rengimo įstaigoje, nuolat tikrinant ir vertinant savo pasirinkimą, nesibaigti ir žmogui įsidarbinus. Toliau karjera tobulinama renkantis kvalifikacijos kėlimo būdus, įgyjant naujų darbui reikalingų įgūdžių bei gebėjimų, prireikus – persikvalifikuojant, įgyjant naują profesiją. Siekiant pagelbėti jaunam žmogui, turi susivienyti skirtingos institucijos, socialinis darbas taip pat turi užimti svarbią vietą.

Apibendrinant, padėti jaunuoliams apsispręsti mokymosi ir karjeros planavimo procesuose turi įvairios institucijos. Socialiniams pedagogams kaip profesijos patarėjams ugdymo institucijose priskiriamos profesinio orientavimo funkcijos praplečia ir papildo jau vykdomų socialinių pedagoginių veiklų kontekstą, mokymosi, profesinio informavimo, konsultavimo ir karjeros planavimo gebėjimų ugdymo turiniu.

  • Sociologija Esė
  • 2015 m.
  • 2 puslapiai (533 žodžiai)
  • Sociologijos esė
  • Microsoft Word 7 KB
  • Jaunimo mokymosi ir karjeros galimybių pažinimas ir planavimas. Kokie socialinio darbuotojo perspektyviniai vaidmenys?
    10 - 5 balsai (-ų)
Jaunimo mokymosi ir karjeros galimybių pažinimas ir planavimas. Kokie socialinio darbuotojo perspektyviniai vaidmenys?. (2015 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/jaunimo-mokymosi-ir-karjeros-galimybiu-pazinimas-ir-planavimas-kokie-socialinio-darbuotojo-perspektyviniai-vaidmenys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:42