Jaunųjų futbolininkų koordinacinių gebėjimų bei pradinio techninio rengimo edukaciniai aspektai


Kūno kultūros kursinis darbas. Įvadas. Jaunųjų futbolininkų judesių koordinacija ir jos lavinimas. Įvairiaus amžiaus tarpsnių žaidėjųcharakteristikos. Judesių koordinacija. Jaunųjų futbolininkų koordinacijos lavinimo edukaciniai aspektai. Jaunųjų futbolininkų pradinis techninis rengimas.


Futbolas yra viena populiariausiu sporto šakų pasaulyje. Visi futbolininkai – kiek vaikai, tiek ir profesionalai turi treniruotis, norint pagerinti savo meistriškumą, kuris suteikia žaidimui tiek daug žavesio.

Dažniausia jauniesiems futbolininkams norisi daugiau laiko žaisti futbolą, nei atlikti įvairius vikrumą, greitumą bei koordinaciją lavinančius pratimus. Treneris turėtų žinoti, jog jaunuosius futbolininkus, ypatingai 6-7 metu amžiaus reikia rengti visapusiškai. Jiems daugiausiai naudos duoda įvairūs judrieji žaidimai bei estafetės. Daug dėmesio treneriai turėtų skirti įvairiems bėgimams, lenktyniavimui bei šuoliavimui. Tokiame amžiuje turėtų būti formuojamas judesys, palaipsniui didinant greitį stebima kaip gerėja judesio atlikimo kokybė. Taigi, koordinacija yra be galo svarbi rengiant futbolininkus.

Koordinacija – gebėjimas greitai bei tiksliai atlikti judesius. Šį fizinė ypatybė yra labai artima vikrumo ypatybei.

Nereikia pamiršti, jog techniką taip pat yra be galo svarbi. Mokant jaunuosius žaidėjus technikos, pravartu žinoti, jog pradėti reikia nuo paprastesnių pratimų, palaipsniui prieinant prie sudėtingesnių.

Pagal V. Dambrauską tokiame amžiuje vaikai žaidžia futbolą tam, kad žaistų. Jie nežino, kurie veiksmai veda į sėkmę, todėl svarbu paaiškinti žaidėjams ko iš jų reikalaujama, nesigilinant į detales. Svarbu žinoti, jog tokiame amžiuje vystosi koordinacija, todėl kol kas jie gali būti nerangūs. Jie negali priimti daug informacijos vienu metu ir sekti sudėtingų instrukcijų. Jaunųjų futbolininkų veiksmai nėra automatiškai užprogramuoti, vyrauja entuziazmas bei trumpi energijos pliūpsniai. Kiekvieną detalę jie laiko svarbia.

Metinis treniruočių paskirstymas:

Pagal V. Dambrauską tokiame amžiuje žaidėjų protas ir kūnas yra harmonijoje, tai yra auksinis mokymosi amžius. Žaidėjai palieka svajonių pasaulį ir žengia į realybę. Skirtingai nuo jaunesnių vaikų noras judėti nebėra vienintelė motyvacija – noras būti geresniu pagrindinė varomoji jėga. Šiame amžiuje treneriai turėtų ruošti intensyvesnes, tikslingesnes bei labiau susistemintas treniruotes. Vystosi žaidimo situacijų supratimas.

  • Kūno kultūra Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1617 žodžių)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros kursiniai darbai
  • Microsoft Word 27 KB
  • Jaunųjų futbolininkų koordinacinių gebėjimų bei pradinio techninio rengimo edukaciniai aspektai
    10 - 2 balsai (-ų)
Jaunųjų futbolininkų koordinacinių gebėjimų bei pradinio techninio rengimo edukaciniai aspektai. (2015 m. Birželio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/jaunuju-futbolininku-koordinaciniu-gebejimu-bei-pradinio-techninio-rengimo-edukaciniai-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:31