Joga


Kūno kultūros referatas. Referatas apie jogą. Įvadas. Joga. Jogos pratimai. Pilnas kvepavimas. Juosmens posukis stovint. Riši poza. Pilvo judesiai stovint. Pilvo judesiai atsistojus keturpėsčia. Pilvo judesiai. Kobros poza. Galvos posukiai (arba kaklo raumenų tempimas). Skėrio poza. Kvepavimas pro šnerves pamainomis. Išvados. Literatūra.


/2. Lėtai pasilenkite taip, kad dešinė ranka nusileistų ir iš vidinės pusės laikytų dešinės kojos blauzdą.žiūrėkite į kairę ranką. Nesulenkite kojų.

3. Staigiai atpalaiduokite pilvo raumenis stipriu judesiu. Pakartokite ritmiškai 10 kartų. Išsitieskite ir atsipalaiduokite. /

2. Įtraukite pilvą kiek galite ir išlaikykite šią padėtį 1 sekundę. /

2. /Lėtai pakelkite galvą; o vėliau, atsiremdami į rankas, pakelkite petis.

1. /Atsigulkite ant pilvo; nuleiskite smakrą ant grindų; sugniaužkite kumščius.

3. /Uždarykite abi šnerves ir sulaikykite kvėpavimą. Skaičiuokite iki 8.

Joga. (2014 m. Kovo 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/joga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 14:36