Judėk ir tobulėk Bėgiojimas


Sveikatos skaidrės.

“JUDĖK IR TOBULĖK!”. Sveikos gyvensenos projektas. Kuo bėgiojimas yra naudingas? Kaip pradėti bėgioti? Vieta bėgiojimui. Apšilimas. Kodėl bėgiojant nelieknėjama? Kaip bėgioti norint numesti keletą kilogramų? Intervalinis bėgiojimas. Kiek skysčių gerti karštą dieną bėgiojant? Kaip taisyklingai kvėpuoti bėgiojant? Ką turėtų valgyti pradedantieji bėgikai? Neigiamos neteisingo bėgiojimo pasėkmės. Mitai apie bėgiojimą. Žymiausi bėgikai. Kaip teisingai organizuoti savo treniruotę?


Kuo bėgiojimas yra naudingas? Kaip pradėti bėgioti? Vieta bėgiojimui Apšilimas Kodėl bėgiojant nelieknėjama? Kaip bėgioti norint numesti keletą kilogramų? Intervalinis bėgiojimas Kiek skysčių gerti karštą dieną bėgiojant? Kaip taisyklingai kvėpuoti bėgiojant? Ką turėtų valgyti pradedantieji bėgikai? Neigiamos neteisingo bėgiojimo pasekmės Mitai apie bėgiojimą Žymiausi bėgikai Kaip taisyklingai organizuoti savo treniruotę?

Poveikis skeletui. Gali atsirasti celiulitas. Per daug išryškina raumenis arba paverčia riebalais. Patiriamos traumos.

  • Sveikata Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Lukas
  • 20 puslapių (905 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Sveikatos skaidrės
  • MS PowerPoint 1457 KB
  • Judėk ir tobulėk Bėgiojimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Judėk ir tobulėk Bėgiojimas . (2017 m. Spalio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/judek-ir-tobulek-begiojimas.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 21 d. 08:37