Jūrinio laivo faktinio pilno pasipriešinimo koeficiento nustatymas realios eksploatacijos sąlygose, pagal reiso techninės ataskaitos duomenis


Laivybos tyrimas. Jūrinio laivo faktinio pilno pasipriešinimo koeficiento nustatymas realios eksploatacijos sąlygose, pagal reiso techninės ataskaitos duomenis. Įvadas. Medžiagos analizė. Išvados. Šaltinių sąrašas. Santrauka. Priedai.


Šiame darbe bus siekiama gauti ir nustatyti jūrinio laivo faktinio pilno pasipriešinimo koeficientą, kuris atsiranda dėl laivo pakrovos, kreno ir diferento, laivo apžalos, laivo korpuso ir povandeninių elementų deformacijos, korozijos bei kavitacinių pažeidimų, realios eksploatacijos sąlygose, pagal realaus reiso techninės ataskaitos duomenis.

Esant įvairioms navigacinėms aplinkybėms, kintant hidrologinėms ir meteorologinėms sąlygoms, laivo greitis ir variklio apkrova nėra pastovūs dydžiai ir gali kisti diapazone, kuris gali būti reikšmingas laivo emisijų skaičiavimo operacijų grandinėje. Nežiūrint į tai, galimybę pagal turimus duomenis įvertinti eigos variklio galią net jam dirbant skirtingomis apkrovomis, yra ir remiasi propulsinės galios įvertinimu pagal laivo sraigto sunaudojamą galią.

Projektuojant laivą, šių pasipriešinimų dydžiai apskaičiuojami pagal numatomus laivo korpuso ir sraigto parametrus, patikslinami modelių bandymuose ir galutinai nustatomi atliekant pastatyto laivo jūrinius bandymus.

Gauti rezultatai gali būti panaudoti labai ribotai vykdant laivo eksploataciją. Esmė tame, kad visi duomenys apskaičiuoti ir išmatuoti modeliniuose ir jūriniuose bandymuose gauti su sąlyga, kad laivo korpusas švarus, nedeformuotas, sraigtas, vairas ir kiti povandeninės laivo dalies elementai turi pradinę formą, yra nepažeisti korozijos ar kavitacijos. Skaičiavimo pagrindu, priimtas bloko koeficientas CR.

  • Laivyba Tyrimai
  • 2015 m.
  • 5 puslapiai (507 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laivybos tyrimai
  • Microsoft Word 13 KB
  • Jūrinio laivo faktinio pilno pasipriešinimo koeficiento nustatymas realios eksploatacijos sąlygose, pagal reiso techninės ataskaitos duomenis
    10 - 5 balsai (-ų)
Jūrinio laivo faktinio pilno pasipriešinimo koeficiento nustatymas realios eksploatacijos sąlygose, pagal reiso techninės ataskaitos duomenis. (2015 m. Vasario 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/jurinio-laivo-faktinio-pilno-pasipriesinimo-koeficiento-nustatymas-realios-eksploatacijos-salygose-pagal-reiso-technines-ataskaitos-duomenis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 19:46