Jūros gerybių restoranas verslo planas


Vadybos verslo planas. Įvadas. Maitinimo pasalaugų apžvalga. Uab “jūros puta” verslo plano suruktūra. Santrauka. Įmonės analizė. Projekto esmė. Marketingo planas. Gamybinis planas. Organizacinis planas. Rizikos įvertinimas. Verslo aprašymas. Marketingo aplinkos analizė. Marketingo rinkinys. Išvados. Reziume. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas - pagrįsti jūros gėrybių restorano įsteigimo galimybes bei tikslingumą Klaipėdos mieste.

Darbo objektas – naujai steigiamas jūros gėrybių restoranas ‚Jūros puta“.

Viešojo maitinimo paslaugos yra priskiriamos paslaugų sektoriui ir laikomos paslaugomis, turinčiomis aiškiai apibrėžtą veiklos pagrindą.

     Darbuotojų skaičius viešbučių ir restoranų sektoriuje padidėjo 13,2 proc. (nuo 30 iki 34 tūkst.), ir tai yra visiškai natūralus procesas, atspindintis mūsų šalies integraciją į ES bei patrauklesnį mūsų šalies statusą verslo ryšių ir turizmo požiūriu. Tam tikros įtakos turi ir gyventojų perkamoji galia, kuri pirmiausiai atsiliepia restoranų verslui, teigia SEB VB ekspertai.

Vis daugiau šeimininkių perduoda šventinio stalo ruošimą profesionalams. Akivaizdu, kad turtingesni žmonės jau sau tą leidžia, ir manoma, kitais metais ši sritis toliau augs. Per 20 proc. išaugo kalėdinių vakarėlių užsakymų skaičių.

Mums laibiau rūpi šio verslo galimybės vakarų Lietuvoje, tiksliau Klaipėdos mieste. Kaip sektųsi ir kokios būtų perspektyvos, įkuriant naują restoraną šiame mieste, kokių galime tikėtis rezultatų ir su kokiomis kliūtimis susidurti.

Remiantis Meniu.lt duomenimis, Klaipėdoje dirba 176 įvairaus tipo viešojo maitinimo įmonių. Iš jų: 33 restoranai, 102 kavinės-barai, 12 klubai, 11 picerijos ir kitos mažos maitino įstaigos tokios kaip bistro, pakelės kavinės it kt.

Verslo plano struktūros medis pateikimas 1 paveiksle.

Toliau kursiniame darbe aprašysime atskiras turinio dalis.

Įmonės veiklos analizė turi parodyti, kokia esamoji įmonės padėtis. Šioje dalyje nurodoma įmonės teisinė forma, pavadinimas, kontaktiniai duomenys, kur ir kada įmonė registruota, duomenys apie steigėjus. Pateikiami esminiai įmonės istorijos ir dabartinės veiklos faktai, pristatomas įmonės valdymas, organizacinė struktūra, personalas. Taip pat pateikiama esama įmonės finansinė būklė ir jos įvertinimas.

Šioje dalyje aprašomi įmonėje planuojami kurti produktai ar paslaugos, t. y. kokius jie patenkina poreikius; kuo unikalūs ir koks jų pranašumas prieš kitas analogiškas rinkoje prekes ir paslaugas; kur ir kada bus teikiamos paslaugos; kokios galimos realizavimo apimtys; kokie prekės ženklai; koks prekės dizainas; koks bus prekių įpakavimas, ar atitiks tarptautinius reikalavimus; jei prekė sudėtinga, rekomenduotina aprašyti, kaip techniškai įmonė aptarnaus vartotojus, garantijos, lengvatos ir kt. Taip pat pateikiami duomenys apie įmonę: kur pagrindinė įmonės būstinė, ar tai patogi vieta, kieno statiniai ir patalpos (nuosavos ar nuomojamos); ar patalpos patogios, ar būtinas remontas, kiek tai kainuotų, kokių įrengimų prireiks; ar juos teks pirkti ar nuomotis. (Usevičius K., Kaip parengti biznio planą. Vilnius, 1993, 27 psl.)

Šie marketingo dalies punktai detalizuoja bendrą marketingo planą, kuris turėtų nusakyti, kas turi būti padaryta, kaip tai bus padaryta ir kas tai darys.

Gamybinio plano tikslas – sudaryti aiškų gamybos proceso vaizdą ir parodyti, kad turimas gamybos pajėgumas pakankamas planuojamai veiklai, o prireikus ją bus galima ir išplėsti. Duomenys turi būti pagrįsti tolimai perspektyvai – dvejiems trejiems metams, stambiems projektams – ketveriems metams. Pateikiama informacija:

kur bus organizuojama gamyba: veikiančioje ar naujoje įmonėje;

kokie būtini gamybiniai pajėgumai ir kiek jie padidės kiekvienais metais;

kokia žaliava, medžiagos, komplektavimo gaminiai būtini, kur, kada ir kokia kaina jų įsigyti;

ar galima gamybinė kooperacija: su kuo, kokiomis sąlygomis;

kokie įrengimai reikalingi, kada, kur, kokiomis kainomis jų galima įsigyti;

gamybinių srautų schema, įskaitant kontrolės taškus. (Garškienė A., Verslo planas. Vilnius, 1998. 66 psl.)

Gamybos planas baigiamas gamybos išlaidų apskaičiavimu.

Gamybos planas būtinas tik tiems projektams, kuriuose numatoma kokios nors produkcijos gamyba.

Šioje dalyje aprašomas įmonės darbo jėgos organizavimas: valdymas, nurodant darbuotojų skaičių padaliniuose; įmonės darbo organizavimas: pamainų skaičius, sezoniškumas; pristatomi vadovaujantys asmenys, pateikiama informacija apie atlyginimų sistemą. Šioje dalyje galima išskirti tokius punktus:

Aprašoma, kas yra įmonės savininkai, kokią įmonės akcinio kapitalo dalį jie valdo, kiek ir kokio tipo akcijų jie turi. Kiek ir kokio tipo akcijų išleista ir kiek planuojama išleisti. įmonės vadovai ir kiti su valdymu susiję asmenys lemia įmonės veiklos efektyvumą, todėl būtina apibūdinti valdymo grupę nurodant svarbiausius valdančiuosius asmenis, jų pareigas, atsakomybę, patirtį. čia turi būti aiškiai nusakomas verslininko vaidmuo. Reikėtų nurodyti, kokius atlyginimus, kokiu pagrindu, kokia forma ir kuriuo laikotarpiu gaus darbuotojai. Patartina detalesnę informaciją pateikti tik apie valdančiuosius darbuotojus, tuo tarpu žemesniąsias grandis galima aptarti apibendrintai, nurodant darbuotojų skaičių, vidutinį atlyginimą, mokėjimų dažnumą, premijas ir kitus atlyginimo ypatumus.

  • Vadyba Verslo planai
  • 2015 m.
  • 65 puslapiai (12987 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos verslo planai
  • Microsoft Word 129 KB
  • Jūros gerybių restoranas verslo planas
    10 - 2 balsai (-ų)
Jūros gerybių restoranas verslo planas. (2015 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/juros-gerybiu-restoranas-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:19