Jūrų logistika Lietuvoje


Logistikos kursinis darbas. Jūrų logistika lietuvoje. Summary. Įvadas. Krovinių gabenimo jūrų transportu teoriniai aspektai. Krovinių gabenimo jūrų transportu samprata ir esmė. Krovinių gabenimo laivų tipai. Konteinerių tipai. Krovinių gabenimo jūrų transportu situacija lietuvoje. Krovinių gabenimo iš klaipėdos uosto organizavimas. Klaipėdos uosto charakteristika. Terminalo paskirtis, naudojama įranga, veiklos technologija. Išvados. Literatūros sąrašas.


Lietuvos Respublika geografine padėtimi yra labai palankioje vietoje plėtoti jūrų logistiką. Šalia esanti ir neužšąlanti Baltijos jūra suteikia galimybę ištisus metus, 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, be jokių sustojimų planuoti ir vykdyti krovinių gabenimus per Klaipėdos uostą. Klaipėdos uostas yra vienas iš daugelio uostų esančių Baltijos jūros apylinkėse, tačiau nenusileidžia stipriausiems ir didžiausią apyvartą sugebantiems atlikti uostams. Šis ekonomiškai labai svarbus faktas suteikia gana didelę dalį lėšų, keliaujančių į Lietuvos Respublikos biudžetą.

Darbo tikslas: Išanalizuoti jūrų logistikos įsitvirtinimą Lietuvoje.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti krovinių gabenimo jūrų transportu teorinius aspektus;

2.Pateikti Lietuvos Respublikos užimamą vietą jūrų logistikoje;

3.Pateikti Klaipėdos uosto krovinių gabenimo ypatumus.

Darbo objektas: Jūrų logistikos teoriniai aspektai bei Klaipėdos uostas.

Darbo metodai: Teorijos aptarimas ir duomenų analizavimas.

Jūrų logistika Lietuvoje. (2013 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/juru-logistika-lietuvoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:23