Jūrų transporto veikla baltijos ir šiaurės jūrų baseinuose


Baltijos jūros transportas. Juru teise referatas. Baltijos juru gyvunai. Logistikos juru transportas kursiniai darbai. Baltijos jura transportas kelias. Jūrų transporto veikla baltijos ir šiaurės jūrų baseinuose..

Vadybos referatas. Įvadas. Baltijos jūros regiono svarba. Lietuvos požiūris į baltijos jūros strategiją. Jūrų transportas. Tarptautinis jūrų transportas. Laivybos linijų kūrimas, jų poveikis esančiosioms bei ryšys su transporto koridoriais. Išvados. Literatūros sąrašas.


Transportas - viena iš labiausiai integruotų į europos rinką Lietuvos ekonomikos šakų, turinti didžiulę reikšmę nacionalinei ekonomikai. Būdama nedidelė valstybė ir turėdama ribotus natūralius išteklius bei rinką, Lietuva suinteresuota būti kuo atviresnė pasauliui.

šiuolaikinis gyvenimas nejmanomas be transporto, kuris sujungia atskiras gamybos grandinės dalis, pramonės bei gyventojų koncentracijos rajonus, transporto mazgus.

Transportas plačiąja šio žodžio prasme yra kaip gyslomis tekantis kraujas, pernešantis egzistavimui būtiną medžiagą. Tik natūriniame ūkyje transporto vaidmuo yra ribotas, tuo tarpu šiuolaikinėse šalyse be jo gyvenimas tiesiog neįsivaizduojamas.

Dar romos imperijos laikais buvo suformuotas logistikos principas, kuris reiškė karo veiksmų aprūpinimą. Dabartiniu metu logistika yra pagrindinė transporto (taip pat ir kitų sričių) sėkmingo funkcionavimo sąlyga. Jos metodų taikymas padeda organizuoti ritmingą gamybą ir pastovų gyvenimo būdą.

Kiekviena transporto rūšis (autotransportas, geležinkelio, vandens transportas, aviacija, naftotiekiai bei produktotiekiai. ) funkcionuoja tik greta kitų. Visos jos yra tarpusavyje susijusios, todėl labai svarbu žinoti kiekvienos transporto rūšies technologijos aspektus, ryšį tarp atskirų rūšių, kainų formavimo rinkos sąlygomis principus, transporto koridorių esmę ir jų galimybes.

Be šių pagrindinių žinių neįmanomas geras bet kokios gamybos, ypač transporto sistemos, darbo organizavimas ir valdymas. Rinkos ekonomikoje viską lemia nauda. Ji nebūtinai turi būti išreikšta pinigais. Tai gali būti socialinė, politinė ar kt. Nauda, bet galiausiai ji vis tiek išreiškiama konkrečiais piniginiais dydžiais.

Didelė 8000 km ilgio baltijos jūros pakrantės dalis priklauso aštuonioms valstybėms narėms, kurių kiekviena turi savo prioritetų ir rūpesčių, ekonominių poreikių ir politinių problemų. Daug kur sąvartyno duobe virtęs laivybos kelias – aplink tokią baltijos jūrą gyvena beveik 100 mln. Žmonių. Nepaisant ne vienus metus įgyvendinamų bendrų veiksmų, kuriais siekiama pagerinti jūros būklę, ji ir toliau prastėja, todėl valstybės narės kreipėsi į komisiją prašydamos parengti realiai veikiančią strategiją, kuri užtikrintų geresnę regiono ateitį.

Prieš penkerius metus gegužės mėnesį lenkija, estija, latvija ir Lietuva įstojo į europos sąjungą.

  • Vadyba Referatai
  • 2011 m.
  • 18 puslapių (3135 žodžiai)
  • Mokykla
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 113 KB
  • Jūrų transporto veikla baltijos ir šiaurės jūrų baseinuose
    10 - 1 balsai (-ų)
Jūrų transporto veikla baltijos ir šiaurės jūrų baseinuose. (2011 m. Balandžio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/juru-transporto-veikla-baltijos-ir-siaures-juru-baseinuose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 06:19