Juvelyrinių rankų darbo dirbinių gamyba


Verslo verslo planas. Anotacija. Verslo idėja bei verslo subjektas. Verslo idėja. Verslo subjekto charakteristika. Verslo organizavimo formų privalumų ir trūkumų analizė. Juridinė forma. Įmonės misija, vizija bei tikslai. Planuojamas akcijų pasiskirstymas. Verslo organizavimo vietos geografinės padėties privalumai ir trūkumai. Rinkos tyrimas(vartotoju tyrimas). Konkurentų palyginimas. IĮ „Deimantina“. IĮ „Aukso rojus“. Uab „Aukso centras“. Marketingas. Kainų politika ir gaminių (paslaugų) kainos. Pardavimų skatinimo metodai. Reklamos priemonės ir jų išlaidų prognozė. Gaminių realizavimas. Įmonės įvaizdžio formavimo priemonės. Pardavimų apimties prognozė. Optimistinė pardavimų apimties prognozė. Pesimistinė pardavimų apimties prognozė. Labiausiai tikėtina pardavimų apimties prognozė. Gamybos bei paslaugų organizavimas. Patalpų ypatumai. Tinkamiausios patalpos. Patalpų rekonstrukcijos išlaidų sąmata. Gamybos procesas. Įrengimai ir įrankiai, reikalingi gamybai. Žaliavų ir medžiagų tiekėjai. Komunalinių paslaugų sąmata. Gamybos sąnaudų programa. Įrengimų amortizacija. Personalas. Informacija apie vadovus. Etatų sąrašas. Verslo rizikos įvertinimas. Išoriniai ir vidiniai verslo rizikos veiksniai bei jų mažinimo priemonės. Ssgg (swot) analizė. Alternatyvios veiklos galimybės. Finansinės prognozė. Finansavimo objektai ir būdai. Pelno (nuostolių) prognozės. Prognozuojamas balansas 2012-2014 m. Kapitalo, investuoto į verslą, efektyvumas. Literatūros sąrašas. Priedai.


Šiame skyriuje supažindiname su verslo idėja bei pagrindiniu idėjos objektu- rankų darbo juvelyriniais gaminiais. Šios įmonės pavadinimas – „LeMiRa“.

Kiekvienas verslininkas, siekdamas pradėti savo verslą, turi įvardinti bei numatyti jo iliuziją- aiškiai įvardinti verslo idėją. Ne išimtis ir įmonė „LeMiRa“. Šios įmonės

verslo idėja: apima vienetinių juvelyrinių rankų darbo gaminių kūrimą, mažmeninę prekybą jau pagamintais „LeMiRa“ juvelyrų dirbiniais bei gamyba pagal individualius užsakymus.

Įmonėje „LeMiRa“ gaminama produkcija yra netradicinių formų, apipavidalinimo, todėl ji patraukli žmonėms, kurie turi savitą stilių, potraukį išsiskirti iš minios originalumu. Įmonėje gaminama produkcija yra moteriški ir vyriški aksesuarai: žiedai, kaklo papuošalai, apyrankės, sąsagos, auskarai, papuošalai su natūraliais akmenimis, sagės ir pan. Taip pat įmonė teikia graviravimo bei gaminių restauravimo paslaugas.

Taip pat gaminiai gali būti prieinami ne tik aukštuomenei, tačiau ir mažiau pasiturintiems klientams, kadangi medžiagos, iš kurių gaminami papuošalai bei kita produkcija, derinami su kliento finansinėmis galimybėmis bei poreikiais.

Tam kad tikslingai organizuoti įmonės veiklą, reikalinga numatyti verslo subjekto juridinę formą, tikslus, uždavinius ir pan. Visų pirma reikia atlikti verslo organizavimo formų privalumų ir trūkumų analizę, kuri atskleidžia verslui tinkamiausią formą.

1.2.1. Verslo organizavimo formų privalumų ir trūkumų analizė

Pagal įmonės juridinę formą išskiriamos tokios įmonių rūšys :

Vizija – visuomenės pripažinta ir aukštai vertinama juvelyrinių rankų darbo gaminių gamintoja, dėl išskirtinio malonaus aptarnavimo ir puikios kokybės papuošalų išsiskirianti iš konkurentų.

Pelno maksimizavimas parodo įmonės siekį kuo mažesniais kaštais pagaminti produkciją ir vėliau už ją gauti kuo didesnį pelną. Šis tikslas apima ir gaminių kokybę, ir pateikimą, ir naudojamų medžiagų pasirinkimą.

Tam, kad įmonė pažintų ir suprastų savo klientų poreikius bei juos patenkintų, siekiama išsiaiškinti klientų lūkesčius, finansines galimybes bei rengiamos įvairios apklausos. Taip įmonė gali išsiaiškinti pagrindines klientų traukos priemones.

Rinkos pozicijų konkurentų atžvilgiu stiprinimo tikslu siekiama pranokti konkurentus bei įsitvirtinti naujose rinkose. Konkurencinį pranašumą užtikrina retais, nemobiliais ir sunkiai imituojamais ištekliais besiremianti strategija. Pastarąsias savybes dažniausiai atitinka neišreikštieji, nematerialieji ištekliai: reputacija, organizacinės žinios, inovaciniai gebėjimai ir pan.

Įmonės įvaizdžio ir prestižo kūrimo tikslu siekiama, kad įmonės prekinis ženklas ir vardas taptų gerai žinomas klientams kaip kokybės ir pasitikėjimo simbolis.

Kalbant apie tikslą plėsti teikiamų paslaugų asortimentą bei gerinti kokybę, siekiama nuolatos atnaujinti žaliavas iš kurių gaminama produkcija, semtis žinių iš kitų kultūrų, pasirinkti aukštos kvalifikacijos specialistus, kurie garantuotų atliekamo darbo kokybę ir taip užtikrintų gerą įmonės vardą.

Įmonės „LeMiRa“ akcinį kapitalą sudaro 70000 vnt. akcijų, kurių nominali vertė yra 1 Lt.

Kaip matome, didžiausia dalis akcijų priklauso įmonės direktorei. Akcijos paskirstomos ne vienodai, o tai palengvina sprendimų priėmimą akcininkų susirinkimuose.

Įmonei yra labai svarbu pasirinkti tinkamą vietą – nuo pasirinktos įmonės statybos vietos priklauso statybos kaštai, o šie turi įtakos ir kuriamos įmonės gaunamo pelno dydžiui. Atsižvelgiant į įmonės misiją, pasirenkama vieta turi pritraukti kuo daugiau įvairesnių klientų tiek finansiniu, tiek poreikiais paremtu požiūriu. Šiam tikslui pasiekti įmonė steigiama senamiestyje, greta jau įsitvirtinusių ir žinomų kitų specializacijų įmonių.

Pagrindinis pasirinktos vietos privalumas – gera susisiekimo galimybė. Taip pat didelė darbuotojų pasiūla bei sukuriamas prestižo įspūdis. Žinoma, kiekviena strateginė vieta turi trūkumų. Ko gero pagrindinis šios vietos trūkumas tai, jog nuomojimo ar įsigijimo kaštai yra gana dideli, palyginus su kitomis vietomis.

Tam, kad išsiaiškintume potencialius įmonės „LeMiRa“ gaminių vartotojus, atliekame rinkos tyrimą: paruošiame anketą, kurią sudaro 9 klausimai. Visi anketoje pateikti klausimai yra uždaro tipo, tačiau prie galimų atsakymų pateikiama skiltis „kita“ kur respondentas gali įrašyti savo nuomonę (žr. 10 priedas).

Atliekant būsimų vartotojų apklausą, respondentų skaičių apskaičiuojame pagal Paniott‘o formulę:

N = 1/ (Δ2 + 1/ n)

Pagal gyventojų registro prie Vidaus reikalų ministerijos 2011 m. sausio 4 d. davinius Kauno mieste centro seniūnijai priskirta 15251 žmonių, naudodamiesi šia formule apskaičiuosime kiek respondentų reikia apklausti norint gauti rezultatus su 10 proc. paklaida.

N=1/ ((0,1)2 +1/ 15251) =1/ (0,01+0,0000655) ≈ 99

  • Verslas Verslo planai
  • 2015 m.
  • 48 puslapiai (11336 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 2227 KB
  • Juvelyrinių rankų darbo dirbinių gamyba
    10 - 8 balsai (-ų)
Juvelyrinių rankų darbo dirbinių gamyba. (2015 m. Kovo 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/juvelyriniu-ranku-darbo-dirbiniu-gamyba.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 23:54