Kaimo turizmo įmonės rinkodaros analizė


Marketingo analizė. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Rasos dvaro įmonės rinkodaros analizė. Rinkodaros komplekso elementai. RK elementai. Prekių pateikimas. Prekių rėmimas. Rinkodaros orientacija. Rinkos segmentavimas. Vartotojų elgesio faktoriai ir jų įtaka prekių pirkimui. Vartotojo sprendimo priėmimo procesas veiksniai. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Konkurentų rinkos analizė. Požymiai konkurentas konkurentas konkurentas. Prekės politika. Prekės lygmenys prekė apgyvendinimas prekė pirtis prekė. Kainų politika. pateikimo politika. rėmimo politika. Rėmimo priemonės 3mėn kaina kiekis.


Savo darbe as supažindinsiu su vienu kaimo turizmo pavyzdžiu – Rasos dvaru. Šis dvaras yra Trakų rajone, vos 30km nuo Vilniaus, įsikūręs vaizdingoje vietoje, ant didelio tvenkinio kranto pritraukia daug lankytojų. Tai nuostabus gamtos kampelis su įspūdingais senais ąžuolais, didžiuliu tvenkiniu bei pasivaikščiojimo takais. Rasos dvaras lankytojus pritraukia savo pirčiu kompleksu, itin populiariu kubilu kitaip vadinamu japoniška pirtimi. Dvare rengiamos sportines varžybos šalia esančiose krepšinio, tinklinio bei futbolo aikštelėse. Taip pat dvare gaminamas šviežias maistas iš siūlomo meniu. Yra 30 miegamųjų, jei svečiai norėtu ilgiau čia pailsėti. Šiame dvare taip pat siūloma švęsti gimtadienius, vestuves ir kitas šventes, viskas suplanuojama iki smulkmenu.

Darbo tikslas: Išanalizuoti įmonės veiklos rinkodara. Įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę ir naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.

Įmonė savo prekes reklamuos miesto reklamų stenduose, spaudoje, internete, įvairiuose lankstinukuose. Skatins įvairiomis akcijomis, nuolaidos pastoviems klientams. Išskirtinė savybė – tai yra galimybė susikurti norimą poilsio ir švenčių stilių.

Įmonė pasiriko rinkodaros ir socialinę etinę orientaciją. Rinkodaros, dar vadinama marketingo yra tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų visapusiškai tenkinant vartotojų poreikius.

Socialinė-etinė orientacija, kai įmonė siekia savo tikslų, tenkindama vartotojų poreikius, atsižvelgdama į visuomenės interesus. Socialinis-etinis marketingas tampa vis populiaresnis dėl to, kad firmoms tiesiog nuostolinga ignoruoti visuomenės interesus ir visuomenėje populiarias nuostatas. Firmai yra naudinga paisyti ne vien atskirų individų poreikių, bet ir visos visuomenės nuotaikų, interesų(1, 14). Kadangi visuomenė ypač toleruoja, bei skatina sveiką gyvenseną ir ekologiją, ,,Rasos dvaras“ būtent tai ir siūlo.

Susegmentavus įmonę ,,Rasos dvaras”, jos tikslinė rinka yra vartotojai - palankei nusiteikę prekei paauglei ar suaugę gyvenantys mieste, kuriems patinka neformalus stilius ir tokie patys gaminiai, perkantys prekes asmeniniam naudojimui ar dėl prekės praktinių savybių ir yra pasiruošę ją įsigyti.

tai veiksnys, kuris daro įtaką vartotojo elgsenai. Į jas įeina žmonės su panašiais pomėgiais ir gyvenimo standartais. Grupės priklauso ir nuo to, kuriai grupei asmuo priklauso, nori pamėgdžioti ar jai priklausyti. Į tai įeina ir stilius. Tam tikrų neformalų grupė renkasi panašų poilsio tipą. ,,Rasos dvare“ žmonės gali susikurti patys norimų poilsio ar švenčių stilių.

tai vartotojo patirties, vertinimų, jausmų, susijusių su konkrečiu objektu, sąveikos rezultatas. Vartotojas susidaro nuomonę apie įmonę, prekę, jos kainą, rėmimą. Todėl ,,Rasos dvarui“ būtina stengtis paveikti vartotoją taip, kad ta susidariusi nuomonė būtų palanki.

  • Marketingas Analizės
  • 2015 m.
  • 24 puslapiai (3055 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 560 KB
  • Kaimo turizmo įmonės rinkodaros analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Kaimo turizmo įmonės rinkodaros analizė. (2015 m. Balandžio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaimo-turizmo-imones-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 15:53