Kaimo turizmo sodybos marketingas ir rinkodara


Kaimo turizmas ssgg. Kaimo turizmo sodybu teikiamu paslaugu baigiamoji praktika. Baigiamosios praktikos ataskaita kaimo turizmo sodyboje. Kaimo turizmo baigiamosios. Baigiamoji praktika kaimo turizmo sodyboje. Baigiamasis kaimo turizmo praktikos darbas. Praktikos ataskaita kaimo turizmo sodyboje rokiskio. Kaimo turizmo baigiamoji praktika. Turizmo teritoriju marketingas. Kaimo turizmo sodyboje teikiamu paslaugu aprasymas.

Marketingo referatas. Kaimo turizmo sodybos „Rojus” paslaugų analizė,planavimo ir organizavimo tobulinimas. Įvadas kaimo turizmas. Kaimo turizmo rūšys. Kaimo turizmo plėtros nauda. Kaimo turizmas lietuvoje. Veiksniai įtakojantys kaimo turizmą lietuvoje. Turizmo paslaugų vartotojų poreikiai. Turizmo rinkos. Turizmo augimo prielaidos. Lietuva palanki terpė turizmui vystyti. Kaimo turizmo sodyba “rojus”. Ssgg analizė. Paslaugų analizė. Patalpos ir įrengimai. Konkurencinė analizė. Kainų politika. Rizikos veiksniai. Rėmimas. Reklama. Organizavimo ir planavimo tobulinimas. Išvados literatūra ir šaltiniai.


Darbo tikslas: Išanalizuoti kaimo turizmo sodybos „ROJUS“ teikiamas paslaugas, jų planavimą ir organizavimą.

Darbo uždaviniai:

•Išsiaiškinti ir suprasti kas tai yra, kaimo turizmas.

•Susipažinti su kaimo turizmu Lietuvoje.

•Išanalizuoti kaimo turizmo sodybą „Rojus“.

•Kaip visa tai galima patobulinti.

Tyrimo objektas: Turizmas.

•Poilsį kaimo turizmo sodybose renkasi ne vien tik mūsų šalies piliečiai, bet ir kitų šalių gyventojai. Todėl įstojus į Europos Sąjungą galime tikėtis daugiau svečių iš jai priklausančių valstybių, taip pat galbūt daugiau turistų apsilankys ir iš kitų šalių, todėl jau dabar sodybų šeimininkai turėtų bendravimui su svečiais mokėti ne tik lietuvių, rusų ar anglų kalbas, bet taip pat ir kitą kokią nors kalbą, taip lengviau ir daugiau pritraukiant turistų.

•Norint įkurti savo verslą ir užsiimti kaimo turizmu dažnai neužtenka savų investicijų ir reikia imti paskolą, tam reiktų turėti bent minimalių žinių iš teisės ir ekonomikos šakų.

•Turizmui nepakanka vien gamtinių išteklių. Poilsiautojus reikia apgyvendinti, maitinti, pastatyti daug įvairių turistus aptarnaujančių objektų, nutiesti kelius, komunikacijas bei sutvarkyti rekreacinę teritoriją.

•Visiškai Lietuvoje apleistas autoturizmas. Jo plėtotei reikia įvairių specialių įrenginių, kempingų, automobilių stovėjimo aikštelių. Taigi Lietuva, jei nori priimti keliautojus, privalo sukurti turizmo industriją. Čia reikia rekonstruoti ir išplėsti aeorouostus, nutiesti kelius, pastatyti viešbučius, motelius bei kitus turistus aptarnaujančius objektus. Tačiau kartu būtina užtikrinti gamtosaugą, apvalyti vandens telkinius nuo užterštumo bei sukurti reklamą, išleisti apie įdomesnes Lietuvos vietas bei kelionių sąlygas informacinius leidinius. Būtinas geras, kultūringas turistų aptarnavimas. Kol Lietuva nesukurs reikiamos infrastruktūros ir nepasieks Vakarų šalyse įprasto aptarnavimo lygio, tol paslaugų kainos čia turės būti mažesnės.

  • Marketingas Referatai
  • 2012 m.
  • 24 puslapiai (5632 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 280 KB
  • Kaimo turizmo sodybos marketingas ir rinkodara
    10 - 1 balsai (-ų)
Kaimo turizmo sodybos marketingas ir rinkodara. (2012 m. Birželio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaimo-turizmo-sodybos-marketingas-ir-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 05:06