Kaimo turizmo sodybos rinkodaros planas


Kaimo turizmo sodybos tiekejai. Tikslinės kaimo sodybos. Kaimo turizmo sodybos tikslas. Kaimo turizmo sodybu planai. Tikslas uzdaviniai turizmas. Marketingo planas kaimo turizmo sodyba. Sodybos strateginis planas. Kaimo turizmo rinkos analize. Rinkos apžvalga kaimo turizmo sodybos. Turizmo sodybos tikslai.

Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Kaimo turizmo sodybos ir informacijos šaltinių apžvalga. Kaimo turizmo sodybos esamos situacijos analizė. Rinkodaros programos analizė. Paslaugų produkto analizė. Paslaugų kainos analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Paslaugų pateikimo ( skirstymo ) analizė. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesai. Rinkodaros aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkosnalizė. Rinkos tyrimas. Paslaugų vartotojų segmentacija ir tikslinės rinkos parinkimas. Paslaugų produkto pozicionavimas. Konkurencinė analizė. Vidinės rinkodaros analizė. Kaimo turizmo sodybos ssgg analizė rinkodaros požiūriu. Strateginiai rinkodaros sprendimai. Perspektyvų analizė ( priemonių planas ). Kontrolė. Strategijų parinkimas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas


Darbo objektas: Kaimo turizmo sodyba.

Darbo tikslas: Parengti kaimo turizmo sodybai rinkodaros planą.

Darbo uždaviniai:

1. Apžvelgti rinkodaros programas.

2. Ištirti mikro ir makro aplinkas.

3. Numatyti vartotojų segmentaciją, produkto pozicionavimą ir konkurentus.

4. Atlikti vidinės rinkodaros analizę.

5. Atlikti kaimo turizmo sodybai SSGG analizę.

6. Parengti strateginius planus kaimo turizmo sodybai.

Išvados:

1.Kuriant rinkodaros planą buvo atlikta paslaugų produkto, kainos, rėmimo ir pateikimo analizė. Taip pat buvo aprašyti žmonės, dirbantys kaimo turizmo sodyboje, apibūdinamas fizinis akivaizdumas ir kiek jis yra svarbus ir aprašyti procesai, kurie vyksta kaimo turizmo sodyboje „Užuovėja po medžių“.

2.Buvo ištirtos makro ir mikro aplinkos. Atlikta PEST analizė, kuri padėjo įvertinti esamą kaimo turizmo sodybos padėtį nacionaliniu, globaliniu ir vietiniu mąstu. Mikro aplinka padėjo įvertinti tarpininkus, tiekėjus ir konkurentus.

3.Kaimo turizmo sodyboje svarbus yra vartotojų segmentavimas ir tikslinė rinka. Vartototojai segmentuojami pagal demografinį požymį. Skirtingo amžiaus žmonės nevienodai vertina vienas ar kitas paslaugas, todėl sodyboje yra parengtas atskiras paslaugų asortimentas vaikams ir vyresnio amžiaus žmonėms. Orientuojamasi daugiausiai į tuos lankytojus, kyrie turi vidutines pajamas. Taip pat kaimo turizmo sodyba priima ir svečius iš užsienio. Tikslinė rinka yra jaunos šeimos su vaikais, gaunančios vidutines pajamas. Taip pat senesnio amžiaus lankytojai ir užsienio turistai.

4.Darbe buvo atlikta vidinės rinkos analizė. Kaimo turizmo sodybos darbuotojai visi yra įtraukti į įmonės tikslų siekimą. Visi padeda tvarkyti, išsako savo nuomones, pateikia sprendimus ką būtų galima keisti sodyboje ir pan. Kartą per mėnesį yra rengiami susirinkimai, per kuriuos ir vyksta pasitarimai apie sodyboje teikiamas paslaugas, analizuojami lankytojų atsiliepimai ir kt.

5.kaimo turizmo sodybai „Užuovėja po medžių“ buvo atlikta SSGG analizė. Ši analizė padėjo įvertinti sodybos stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes.

6.Parengti strateginiai planai. Buvo pateikta 7P tobulinimo programa. Taip pat aprašyta, kaip vykdoma kontrolė. Kaimo turizmo sodybai svarbu laiku išaiškinti visas marketingo tikslų siekimo ir įgyvendinimo problemas bei nukrypimus. Kontrolė pradedamas savininkų ir įmonės atstovo susitikimu. Aptariama darbo užduotis, tikslai, apimtis, duomenų šaltiniai, ataskaitos forma.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 23 puslapiai (5456 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 41 KB
  • Kaimo turizmo sodybos rinkodaros planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Kaimo turizmo sodybos rinkodaros planas. (2013 m. Vasario 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/kaimo-turizmo-sodybos-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 11:05